losowania w czasach dobrej zmiany

Data: 2019-10-16 12:03:03
Autor: Robert Wańkowski
losowania w czasach dobrej zmiany
W dniu 2019-10-16 o 11:39, Olin pisze:
"Trzy razy - w sprawach, w których stroną była posłanka PiS Krystyna
Pawłowicz - do orzekania wylosowany został ten sam sędzia - Krzysztof
Świderski. Posłanka z kolei - jako członek Krajowej Rady Sądownictwa -
poparła niedawno jego awans do Sądu Okręgowego w Warszawie."

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,25290877,krystyna-pawlowicz-w-trzech-sprawach-sadowych-wylosowala-tego.html

28-09-19, sobota
01-10-19, wtorek
03-10-19, czwartek

W Lotto też trzy razy po rząd padła 6. Przypadek? :-)

https://www.lotto.pl/lotto/wyniki-i-wygrane

Z jakiej puli sędziów losowano dla Pawłowicz? Z 49? :-)

Robert

Data: 2019-10-16 12:07:17
Autor: Olin
Dnia Wed, 16 Oct 2019 12:03:03 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

28-09-19, sobota
01-10-19, wtorek
03-10-19, czwartek

W Lotto też trzy razy po rząd padła 6. Przypadek? :-)

Ale kto obstawiał szóstkę?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-10-16 03:32:56
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 16 października 2019 12:08:01 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
Dnia Wed, 16 Oct 2019 12:03:03 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

> 28-09-19, sobota
> 01-10-19, wtorek
> 03-10-19, czwartek

Ale kto obstawiał szóstkę?

Stalowa Krystyna powinna grać w totka, bo już posłem nie będzie, a żyć z czegoś trza.
A jeszcze miałem pytać, czy Krycha wygrała te trzy sprawy, ale jeśli wyżej podane są daty losowania, to raczej się jeszcze nie zakończyły.

Data: 2019-10-16 12:41:04
Autor: Olin
Dnia Wed, 16 Oct 2019 03:32:56 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

Stalowa Krystyna powinna grać w totka, bo już posłem nie będzie, a żyć z czegoś trza.

Może spokojnie zostać trendsetterką sałatkową w TV Trwam albo założyć
szkołę dobrych manier dla dorastających panien.

A jeszcze miałem pytać, czy Krycha wygrała te trzy sprawy, ale jeśli wyżej podane są daty losowania, to raczej się jeszcze nie zakończyły.

W obu sprawach przeciw Owsiakowi zapadły już wyroki - pełne zaskoczenie -
korzystne dla pani profesor.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-10-17 15:09:41
Autor: Marek
W dniu 16.10.2019 o 12:41, Olin pisze:
[...]

Ciekawe, co ryży zrobi za kasę otrzymaną w Brukseli za sprzedawanie Polski.
Może założy jakąś organizację volksdeutsch'y w Gdańsku.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2019-10-18 10:17:19
Autor: Olin
Dnia Thu, 17 Oct 2019 15:09:41 +0200, Marek napisał(a):

Może założy jakąś organizację volksdeutsch'y w Gdańsku.

W tym celu najlepiej wynająć kamienicę od Banasia.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-10-18 12:26:55
Autor: ąćęłńóśźż
losowania w czasach dobrej zmiany
Wałęsa załatwi przez swoich kumpli w SB pięciopokojowe mieszkanie.

-- -- -
W tym celu najlepiej wynająć kamienicę

Data: 2019-10-16 14:24:46
Autor: Trefniś
W dniu .10.2019 o 12:32 Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> pisze:

> [...]

Ale kto obstawiał szóstkę?

Stalowa Krystyna powinna grać w totka, bo już posłem nie będzie, a żyć z  czegoś trza.

Przewałka na Bolka nie przejdzie, mieliście zbyt prymitywne metody na  dzisiejsze czasy.

--
Trefniś

Data: 2019-10-17 15:05:20
Autor: Marek
[...]

Taki jeden TW z Gdańska twierdzi, że w ten sposób się dorobił, a mieszkanie to dostał
od mocodawców za darmo.

--
Pzdr.
Marek