lot do Szwecji - wyposazenie ratownicze i odprawa

Data: 2010-02-28 23:49:01
Autor: saturn5
lot do Szwecji - wyposazenie ratownicze i odprawa

wątpię, żeby była jakaś która może się zmieścić w C 182?

Sa ratownicze tratwy (nadmuchiwane) ktore sie zmieszcza do 182 (nie wiem czy
lecisz w 2 czy 4 ososby) i oczywiscie sa tak zrobione abys mogl je szybko
rozlozyc. To drogi sprzet ale wiem ze w USA mozesz cos takiego wypozyczyc, nie
wiem jak w Europie.

--

lot do Szwecji - wyposazenie ratownicze i odprawa