lot widokowy smiglowcem - najchetniej okolice Warszawy

Data: 2010-01-28 07:58:05
Autor: szym
lot widokowy smiglowcem - najchetniej okolice Warszawy
Witam Grupowiczow,

Czy mozecie polecic mi miejsce/osobe gdzie moglbym odbyc lot widokowy
smiglowcem (dowolnego typu: R22, R44, wieksze). W sieci sa ogloszenia
o takich lotach ale pierunsko drogie - do tego nie potrzebuje spedzic
w powietrzu godziny. 20 -30 min wystarczy.

pozdrawiam

szym

Data: 2010-02-01 13:26:11
Autor: --Kondor-->
lot widokowy smiglowcem - najchetniej okolice Warszawy
Może łatwiej i taniej bedzie nagrac taki lot Xenonem - wrazenia
podobne do smiglowca. Albo poszukaj kontaktu przez producenta z
Jaktorowa albo czasem lataj± w modinie i mozna za niewielkie pieniadze
poleciec na "lot zachęcaj±cy"

Data: 2010-02-02 03:55:12
Autor: szym
On 1 Lut, 22:26, "-- Kondor-- >" <konradmat...@wp.pl> wrote:
[...]

faktycznie, jest to interesujaca koncepcja, dziekuje za podpowiedz.
tymniemniej jesli ktos ma jakis pomysl na smiglowiec - prosze dac znac

pozdrawiam
szym

Data: 2010-02-16 18:52:08
Autor: czak norris
lot widokowy smiglowcem - najchetniej okolice Warszawy
Użytkownik "szym" <szymon.poplawski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:cf0f48b6-6e17-47b7-9f49-2f4ffb1ac5fal11g2000yqb.googlegroups.com...

faktycznie, jest to interesujaca koncepcja, dziekuje za podpowiedz.
tymniemniej jesli ktos ma jakis pomysl na smiglowiec - prosze dac znac

Oto co mogę Ci zaproponować w okolicach Warszawy:

Heliport w Ciszycy - robinson - nie pamiętam cen
Kawałek dalej, lotnisko Obory - robinson, 3 osoby + pilot: ~2000zł/h

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Data: 2010-02-02 21:48:48
Autor: Szuwaks

Uzytkownik "szym" <szymon.poplawski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0adb17de-0947-4202-be80-dca12bb91846u41g2000yqe.googlegroups.com...

[...]

Firma, z której wlascicielem swego czasu korespondowalem:
"
Dysponujemy smiglowcem Mi-2 w wersji pasazerskiej i Bellem 206 Long.
Koszt 1 godziny lotu wynosi 3400 PLN+VAT. (Cena ulega nieznacznym wahaniom w zaleznosci od aktualnej ceny paliwa lotniczego i kursu euro).
"

Jesli Cie to interesuje napisz na priv, podam e-mail.

Szuwaks

Data: 2010-02-08 20:44:48
Autor: Paweł W.
lot widokowy smiglowcem - najchetniej okolice Warszawy
Szuwaks pisze:

Firma, z ktĂłrej wlascicielem swego czasu korespondowalem:
"
[...]

Pierońsko drogo - jak dla mnie. Oglądałem na Discovery program, gdzie ludzie, nie bogaci, a zwykła średnia klasa, mogą sobie pozwolić na zrobienie licencji pilota i loty turystyczne własnym(współwłasność kilku osób) lub wynajmowanym helikopterem.
Czy u nas, poza tym, że klasa średnia jest dużo biedniejsza, wszystko też jest tak dużo droższe, że zwykłego śmiertelnika nie stać na takie przyjemności?

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
"A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

Data: 2010-02-08 20:56:10
Autor: FD
lot widokowy smiglowcem - najchetniej okolice Warszawy
Paweł W. pisze:

Pierońsko drogo - jak dla mnie. Ogl±dałem na Discovery program, gdzie ludzie, nie bogaci, a zwykła ¶rednia klasa, mog± sobie pozwolić na zrobienie licencji pilota i loty turystyczne własnym(współwłasno¶ć kilku osób) lub wynajmowanym helikopterem.
Czy u nas, poza tym, że klasa ¶rednia jest dużo biedniejsza, wszystko też jest tak dużo droższe, że zwykłego ¶miertelnika nie stać na takie przyjemno¶ci?

Poooolska, mieszkasz w Pooolsce....
http://www.youtube.com/watch?v=wCGq4lTSKNk

lot widokowy smiglowcem - najchetniej okolice Warszawy