loty Kaliningrad-Gryźliny :)

Data: 2011-12-14 10:25:56
Autor: /dev/SU45
loty Kaliningrad-Gryźliny :)
http://wyborcza.pl/1,86738,10813431,Kaliningrad_blizej_Europy.html

Mirosław Pampuch, starosta powiatu olsztyńskiego

Bardzo długo czekaliśmy na tę umowę i szkoda tylko, że nie objęła całego województwa warmińsko-mazurskiego. Mamy już kilka pomysłów, jak wykorzystać ten fakt. Niedawno podpisaliśmy porozumienie o współpracy z rejonem gurjewskim, który znajduje się w pobliżu Kaliningradu. Planujemy takie podstawowe sprawy, jak wymiana młodzieży, ale też uruchomienie lotów na trasie Gryźliny - Kaliningrad i modernizacja lotnisk.

Mam nadzieję że przewidziany jest aeroplan An-2, to by było coś :)

Data: 2011-12-14 11:23:06
Autor: Bogdan Idzikowski
loty Kaliningrad-Gryźliny :)

Użytkownik "/dev/SU45" <brak@w.w.w.pl> napisał w wiadomości news:jc9q34$bvm$1inews.gazeta.pl...
[...]