loty wojskowe nad Ba³tykiem

Data: 2009-08-18 11:59:52
Autor: Batman
loty wojskowe nad Ba³tykiem
Witam
planuje wyrwac sie na kilka dni nad polskie morze

moglby ktos podzielic sie wiedza gdzie mozna by poogladac samoloty?

wiem ze w okolicach D±bek a wlasciwie Bobolina jest baza smiglowcowa
gdzie jeszcze mozna sobie poogladac?

--

____________________
Pozdrawiam

Data: 2009-08-18 15:00:00
Autor: Wojtek
loty wojskowe nad Ba³tykiem
U¿ytkownik "Batman" <batman@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h6dumg$kjd$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
A mo¿e Wicko ko³o Ustki?

Pozdr, Wojtek

Data: 2009-08-18 15:42:35
Autor: Batman
loty wojskowe nad Ba³tykiem
A mo¿e Wicko ko³o Ustki?

Pozdr, Wojtek

szkoda ze w Bagicz-u nie lataja wojskowe

tam to jest kawal lotniska

--

____________________
Pozdrawiam

Data: 2009-08-18 15:39:16
Autor: Marcin Luty
[...]

W tym roku w D±bkach jak tylko byla pogoda latali codziennie od 17-stej do poznego wieczora :-)
Zarowno Mi-14 jak i Anakondy byly w uzyciu.

--
ml

Data: 2009-08-19 01:48:50
Autor: Robert Tomasik
loty wojskowe nad Ba³tykiem
U¿ytkownik "Batman" <batman@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h6dumg$kjd$1nemesis.news.neostrada.pl...

W tamtym roku bardzo du¿o lotów by³o z lotniska w Dar³owie. Trenowali dniem i noc±. Lotnisko znajduje sie na zachód od Dar³ówka, ale ¶mig³owce mo¿na obserwowaæ z portu.

loty wojskowe nad Ba³tykiem