³o¿yska do pralki Electrolux EWT10120W

Data: 2011-07-11 22:24:09
Autor: Arekmet
³o¿yska do pralki Electrolux EWT10120W
Witam
Od samego pocz±tku (2 lata) pralka mocno stuka a na na dodatek od jakiego¶ czasu przy niektórych praniach na ubraniach pojawi³y siê plamy...
Wyczyta³em ¿e plamy mog± byæ wynikiem zu¿ytych ³o¿ysk i uszczelniaczy.
Poniewa¿ gwarancja gdzie¶ mi zaginê³a chcia³bym kupiæ ³o¿yska i uszczelniacze do nich i je samodzielnie wymieniæ.
Gdzie mogê takie dostaæ, nie bardzo wiem jakie pasuj± do tego modelu no i niech chcê kupowaæ co¶ co pochodzi max 2 lata...

Data: 2011-07-12 20:09:00
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-07-11 22:24, Arekmet pisze:
[...]

Nale¿y wyj±æ i i¶æ do sklepu z uszczelnieniami/³o¿yskami i kupiæ odpowiednie na wymiar.
O ile uda Ci siê rozebraæ tak ¿e bêdzie nadawa³o siê to co pozosta³o do wymiany ;P

Pozdrawiam !

Data: 2011-07-12 23:03:56
Autor: Arekmet
³o¿yska do pralki Electrolux EWT10120W

U¿ytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ivi2jh$kfe$1@news.onet.pl...
Nale¿y wyj±æ i i¶æ do sklepu z uszczelnieniami/³o¿yskami i kupiæ odpowiednie na wymiar.
O ile uda Ci siê rozebraæ tak ¿e bêdzie nadawa³o siê to co pozosta³o do wymiany ;P

Pozdrawiam !

Znalaz³em ju¿ sklep tylko podobno ciê¿ko wymieniæ te ³o¿yska jaki¶ klejony bêben..

Data: 2011-07-18 21:56:45
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-07-12 23:03, Arekmet pisze:

[...]

Próbowa³em wymieniæ w jakim¶ indesicie - ³o¿ysko dwurzêdowe jak w samochodzie w McPhersonie ;) jak je wyj±c dowiedzia³em siê jak ju¿ rozwali³em bêben ;)

Pozdrawiam !

³o¿yska do pralki Electrolux EWT10120W