łożyska do pralki Electrolux EWT10120W

1 Data: Lipiec 11 2011 22:24:09
Autor: Arekmet
łożyska do pralki Electrolux EWT10120W
Witam
Od samego początku (2 lata) pralka mocno stuka a na na dodatek od jakiegoś czasu przy niektórych praniach na ubraniach pojawiły się plamy...
Wyczytałem że plamy mogą być wynikiem zużytych łożysk i uszczelniaczy.
Ponieważ gwarancja gdzieś mi zaginęła chciałbym kupić łożyska i uszczelniacze do nich i je samodzielnie wymienić.
Gdzie mogę takie dostać, nie bardzo wiem jakie pasują do tego modelu no i niech chcę kupować coś co pochodzi max 2 lata...

2 Data: Lipiec 12 2011 20:09:00
Autor: Czarek Daniluk
Re: łożyska do pralki Electrolux EWT10120W
W dniu 2011-07-11 22:24, Arekmet pisze:
[...]

Należy wyjąć i iść do sklepu z uszczelnieniami/łożyskami i kupić odpowiednie na wymiar.
O ile uda Ci się rozebrać tak że będzie nadawało się to co pozostało do wymiany ;P

Pozdrawiam !

3 Data: Lipiec 12 2011 23:03:56
Autor: Arekmet

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ivi2jh$kfe$1@news.onet.pl...
Należy wyjąć i iść do sklepu z uszczelnieniami/łożyskami i kupić odpowiednie na wymiar.
O ile uda Ci się rozebrać tak że będzie nadawało się to co pozostało do wymiany ;P

Pozdrawiam !

Znalazłem już sklep tylko podobno ciężko wymienić te łożyska jakiś klejony bęben..

4 Data: Lipiec 18 2011 21:56:45
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-07-12 23:03, Arekmet pisze:

[...]

Próbowałem wymienić w jakimś indesicie - łożysko dwurzędowe jak w samochodzie w McPhersonie ;) jak je wyjąc dowiedziałem się jak już rozwaliłem bęben ;)

Pozdrawiam !

łożyska do pralki Electrolux EWT10120W