łożyska do pralki Electrolux EWT10120W

Data: 2011-07-11 22:24:09
Autor: Arekmet
łożyska do pralki Electrolux EWT10120W
Witam
Od samego pocz±tku (2 lata) pralka mocno stuka a na na dodatek od jakiego¶ czasu przy niektórych praniach na ubraniach pojawiły się plamy...
Wyczytałem że plamy mog± być wynikiem zużytych łożysk i uszczelniaczy.
Ponieważ gwarancja gdzie¶ mi zaginęła chciałbym kupić łożyska i uszczelniacze do nich i je samodzielnie wymienić.
Gdzie mogę takie dostać, nie bardzo wiem jakie pasuj± do tego modelu no i niech chcę kupować co¶ co pochodzi max 2 lata...

Data: 2011-07-12 20:09:00
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-07-11 22:24, Arekmet pisze:
[...]

Należy wyj±ć i i¶ć do sklepu z uszczelnieniami/łożyskami i kupić odpowiednie na wymiar.
O ile uda Ci się rozebrać tak że będzie nadawało się to co pozostało do wymiany ;P

Pozdrawiam !

Data: 2011-07-12 23:03:56
Autor: Arekmet
łożyska do pralki Electrolux EWT10120W

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ivi2jh$kfe$1@news.onet.pl...
Należy wyj±ć i i¶ć do sklepu z uszczelnieniami/łożyskami i kupić odpowiednie na wymiar.
O ile uda Ci się rozebrać tak że będzie nadawało się to co pozostało do wymiany ;P

Pozdrawiam !

Znalazłem już sklep tylko podobno ciężko wymienić te łożyska jaki¶ klejony bęben..

Data: 2011-07-18 21:56:45
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-07-12 23:03, Arekmet pisze:

[...]

Próbowałem wymienić w jakim¶ indesicie - łożysko dwurzędowe jak w samochodzie w McPhersonie ;) jak je wyj±c dowiedziałem się jak już rozwaliłem bęben ;)

Pozdrawiam !

łożyska do pralki Electrolux EWT10120W