³o¿yska g³owki ramy

Data: 2012-10-13 15:59:49
Autor: Jasio
³o¿yska g³owki ramy
Cze

Jaka jest ró¿nica miêdzy 32006JR a 32006 i miêdzy 32005X a 32005 ?

Wiem, ¿e mogê kupiæ oryginalne Hondy, albo przynajmniej z Lars±. Ale zbyt czêsto ostatnio bywam w Poznaniu. (:
Wiêc wymienia³ te¿ sam bêdê, a nie dam nikomu zarobiæ.

Chodzi tylko o to czy jak w lokalnym sklepie bêd± mieli bez JR i X to braæ czy czekaæ a¿ mi ¶ci±gn± z tymi literkami?
Wypowie siê jaki¶ praktyk?

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2012-10-13 16:31:41
Autor: Tmek
³o¿yska g³owki ramy

U¿ytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:507973d5$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
[...]

http://www.skf.com/portal/skf/home/products?newlink=1_0_168&lang=en&maincatalogue=1

JR to blaszany zgrzewany koszyczek
X mozna podciagnac pod smar wysokotemperaturowy.

Jedno i drugie w glowce ramy jest bez znaczenia.

Tmek

Data: 2012-10-17 17:46:16
Autor: Jasio
³o¿yska g³owki ramy
U¿ytkownik "Tmek" <Tmek@dom.ek> napisa³ w wiadomo¶ci news:50797b2e$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dziêki.
W miêdzyczasie po zbadaniu tematu okaza³o siê, ¿e w Hondzie dolne ma 26 mm ¶rednicy wewnêtrznej, wiêc ³atwiej bêdzie zastosowaæ komplet dwóch ³o¿ysk z uszczelniaczami (z lars±) za 90-100z³ ni¿ koyo za 130z³ + drugie + uszczelniacze.

Tak czy owak, dziêkujê.

--
Jasio
vfr vfr etz