lozyska i-drive 1.0 2006

Data: 2011-06-28 22:28:32
Autor: Jastrzomb
lozyska i-drive 1.0 2006
Czesc
Mam ramke GT I-drive 1.0 z 2006 roku (to juz jest ten nowszy idrive - bez tego duzego pierscienia), chcialbym wymienic w niej lozyska bo zlapaly luzy. Pytalem sie u dystrybutora, cena jest zaporowa, wiec na oryginaly sie nie zdecyduje. Lozyska sa duzej srednicy - jak od sterow, ale dokaldnie nie wiem jakie (kat 36x45 czy 45x45). Ramke kupilem uzywana i mam pewne podejrzenie ze zalozone lozyska sa ze zlym katem wewnetrznym. Moze ktos z precla wymienial takie lozyska lub posiada jakies serwisowe katalogi GT i podpowie jakie dokladnie mam kupic zamienniki.
pozdrawiam
Jastrzomb

--

lozyska i-drive 1.0 2006