lozyska w Warszawie

Data: 2012-08-10 23:29:57
Autor: Titus Atomicus
lozyska w Warszawie
Witam,
Podobno w Warszawie na Kole (nomen omen) jest jakis sklepik gdzie mozna dokupic dowolne kulki i lozyska.  Tak mowia w roznych sklepach rowerowych '(gdzies na Kole').
Czy ktos zna dokladny adres (kiedys pytalem ale nikt nie wiedzial)?
TIA
--
TA

Data: 2012-08-10 23:42:51
Autor: Andrzej W.
lozyska w Warszawie
W dniu 2012-08-10 23:29, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Jak na Kole to Szurkowski
  http://www.szurkowski.prodealer.com.pl/

Ale nie pamiętam czy tam mają takie cuda.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2012-08-10 23:46:41
Autor: Andrzej W.
lozyska w Warszawie
W dniu 2012-08-10 23:42, Andrzej W. pisze:
Jak na Kole to Szurkowski
  http://www.szurkowski.prodealer.com.pl/

Ale nie pamiętam czy tam mają takie cuda.

Kawałek wcześniej jest też Sport Set
http://sportset.pl/

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2012-08-11 00:29:39
Autor: Titus Atomicus
lozyska w Warszawie
In article <k03vn7$8o0$1@mx1.internetia.pl>,
 "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote:

W dniu 2012-08-10 23:42, Andrzej W. pisze:
> Jak na Kole to Szurkowski
>   http://www.szurkowski.prodealer.com.pl/

Kawałek wcześniej jest też Sport Set
http://sportset.pl/

Ale to mial sklep byc 'zelazny', a nie kolarski/rowerowy.
--
TA

Data: 2012-08-10 23:52:50
Autor: geos
lozyska w Warszawie
[...]

jakbyś powyjmował z wora kilka osób to byś wiedział, że ci ludzie odpowiedzieli na poprzedniego posta :)

geos

Data: 2012-08-12 11:13:11
Autor: rAzor
lozyska w Warszawie
Użytkownik - geos  napisał::
[...]

:-)
--
Z teściową się nie dyskutuje. Do teściowej się strzela w obronie własnej.

Data: 2012-08-11 00:11:12
Autor: zly
lozyska w Warszawie
Dnia Fri, 10 Aug 2012 23:29:57 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Witam,
Podobno w Warszawie na Kole (nomen omen) jest jakis sklepik gdzie mozna dokupic dowolne kulki i lozyska.

Na Jaktorowską zajrzyj.

--
marcin

Data: 2012-09-05 15:56:53
Autor: Bero
lozyska w Warszawie
W dniu piątek, 10 sierpnia 2012 23:29:57 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
Witam,

Podobno w Warszawie na Kole (nomen omen) jest jakis sklepik gdzie mozna dokupic dowolne kulki i łożyska.

Bardzo wątpię, że na Kole. Można natomiast na Woli -  przy ul. Jaktorowskiej, od ul. Towarowej po lewej stronie (chyba drugi lub  trzeci budynek), kupić dowolne łożysko. Trzeba tylko podać wymiary lub przyjść ze stary łożyskiem. Nawet wysokiej klasy łożysko nie jest drogie. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś  np. w piastach SRAM 9.0 zdarzały się i polskie łożyska (PL jest ich dużym producentem).

Data: 2012-09-06 12:34:56
Autor: Titus Atomicus
lozyska w Warszawie
In article <25c301b1-e9be-41d4-a78a-e25dd80c60de@googlegroups.com>,
 Bero <w.maszenda@gmail.com> wrote:

W dniu piątek, 10 sierpnia 2012 23:29:57 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> Witam,

O, dzieki wielkie za wyczerpujace info.
--
TA