lozyska w Warszawie

Data: 2012-09-05 15:56:53
Autor: Bero
lozyska w Warszawie
W dniu piątek, 10 sierpnia 2012 23:29:57 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
Witam,

Podobno w Warszawie na Kole (nomen omen) jest jakis sklepik gdzie mozna dokupic dowolne kulki i łożyska.

Bardzo wątpię, że na Kole. Można natomiast na Woli -  przy ul. Jaktorowskiej, od ul. Towarowej po lewej stronie (chyba drugi lub  trzeci budynek), kupić dowolne łożysko. Trzeba tylko podać wymiary lub przyjść ze stary łożyskiem. Nawet wysokiej klasy łożysko nie jest drogie. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś  np. w piastach SRAM 9.0 zdarzały się i polskie łożyska (PL jest ich dużym producentem).

Data: 2012-09-06 12:34:56
Autor: Titus Atomicus
lozyska w Warszawie
In article <25c301b1-e9be-41d4-a78a-e25dd80c60de@googlegroups.com>,
 Bero <w.maszenda@gmail.com> wrote:

W dniu piątek, 10 sierpnia 2012 23:29:57 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> Witam,

O, dzieki wielkie za wyczerpujace info.
--
TA