lpg dlaczego tylko 80% w butli?

Data: 2011-02-02 23:23:59
Autor: Leszek Kowalski
lpg dlaczego tylko 80% w butli?

Użytkownik "uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:iick6r$ip8$1news.onet.pl...
Witam

wytłumaczcie mi dlaczego butle można zapełnić niby tylko do 80%???

Przecież te zbiorniki są testowane i mają gwarancje na wiele razy wyższe ciśnienia.

W warsztatch spotkałem się, z propozycjami  modyfikacji pływaka by wlać prawie do pełna.

Sam jeżdze od 5 lat takimi autami (zbiornik 34 mieści się 31-32, zbiornik 48 mieści się 44-45) i nie ma żadnych problemów.

Pewnie po to żeby w upale się zawór bezpieczeństwa nie otworzył przez przypadek.
Może i 80% to przesada, ale do 100% to bym nie nalewał. Zbiorniki stacjonarne mają dopuszczalne 85% napełnienia.

Leszek Kowalski

lpg dlaczego tylko 80% w butli?