lpg dlaczego tylko 80% w butli?

Data: 2011-02-03 19:42:59
Autor: Sylwester Łazar
lpg dlaczego tylko 80% w butli?
wytłumaczcie mi dlaczego butle można zapełnić niby tylko do 80%???
Bo tak jest bezpiecznie.
20% z butli 40 litrowej to jest 8 litrów..
Jakiś zapas musi być, więc sądzę, że mówimy tu o zwiększeniu pojemności
realnej do 90 % czyli ... o 4 litry.

Po co?
Na 4 litrach samochód przejedzie o 40-50  km więcej.

Z grzeczności nie nazwałbym tego głupotą.
To jest elementarny brak podstaw matematyki, umiejętności jej stosowania i
wyciągania wniosków.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2011-02-03 20:05:34
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> napisał w wiadomości news:iiet97$m7u$1mx1.internetia.pl...
[...]

zależy czyj samochód. Mój to pewnie ze 20km ;-)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

lpg dlaczego tylko 80% w butli?