Mam wrazenie...

Data: 2010-01-07 14:42:23
Autor: Marcepan
Mam wrazenie...
"MarekZ" pisze
... że na sprawność z jaką jestem obsłużony pracuje wiele osób.

Po 30 dniach mail z Multibanku: przepraszamy, że tak długo rozpatrujemy reklamację.
Odpowiedź Multibanku w ciągu kilku godzin, że dopisują moje uwagi do treści reklamacji.

Ależ to wszystko to odpowiedzi autorespondera. Z interfejsem białkowym czyli zywym człowiekiem, jeszcze nie miałeś do czynienia.  ;-)

Data: 2010-01-07 14:45:29
Autor: MarekZ
Mam wrazenie...
Użytkownik "Marcepan" <miema@maila.on> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hi4ocs$eom$1@inews.gazeta.pl...

Ależ to wszystko to odpowiedzi autorespondera. Z interfejsem białkowym czyli zywym człowiekiem, jeszcze nie miałeś do czynienia.  ;-)

Nie nie, autoresponder zawsze odpowiada najwyżej do godziny, tego nie liczę. Liczę tylko odpowiedzi żywego człowieka w ilości jednej sztuki.

Mam wrazenie...