pomysl na MLM

Data: 2009-06-25 12:05:19
Autor: MarekZ
pomysl na MLM
Cos ostatnio jakos przycichly rozne Avony i I Love Herbalife. Już nawet na ogłoszenie o poszukiwanym pracowniku e-mail trudno trafić i nikt nie dzwoni do mnie z super nożami Zeptera za 3 tysiące.

A ja mam pół-pomysł na całkiem nowy MLM. "Sprzedawanym towarem" będzie przerejestrowanie firmy do UK albo na Litwe lub Cypr albo jakieś zatrudnienie się tam tak, aby podlegać tamtejszym ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym. System prowizyjny sfinansuje się z oszczędności przedsiębiorców na zusie.

Kilka tysięcy takich dożartych herbalajfowcow i w dwa latka całą mikroprzedsiębiorczość nam wyeksportują stąd z korzyścią w zasadzie dla wszystkich. :) Aż dziw, że nikt na to jeszcze nie wpadl.

Data: 2009-06-25 12:30:57
Autor: rebevonrebe
pomysl na MLM
Kilka tysięcy takich dożartych herbalajfowcow i w dwa latka całą mikroprzedsiębiorczość nam wyeksportują stąd z korzyścią w zasadzie dla wszystkich. :) Aż dziw, że nikt na to jeszcze nie wpadl.

nie wpadł ?
bo ja dostaję tony spamu od firm które załatwią za ciebie
wszystko abyś płacił zus w UK w wysokości 430 zł

Data: 2009-06-25 12:51:21
Autor: MarekZ
pomysl na MLM
Użytkownik "rebevonrebe" <rvr47@yahoo.de> napisał w wiadomości news:h1vjnh$120i$1news.mm.pl...

nie wpadł ?
bo ja dostaję tony spamu od firm które załatwią za ciebie
wszystko abyś płacił zus w UK w wysokości 430 zł

Ale chodziło mi o to, żeby z tego zrobić multi level marketing. Czyli np. Ty kupujesz tą ofertę (ten kto Ci ją sprzedał ma z tego prowizję) i jak chcesz to możesz sprzedawać ją dalej (masz z tego prowizję) korzystając z infrastruktury źródłowej firmy obsługującej to, czyli nie niesie to dla Ciebie konieczności załatwiania czegokolwiek oprócz nagonienia kolejnego klienta.

Te wszystkie "patbanki", które się czasami przez grupę przewijają, mogłyby nad tym pomyśleć, bo pole do popisu wydaje mi się niemałe.

Data: 2009-06-25 17:12:26
Autor: szczurwa
pomysl na MLM
On 25 Cze, 12:05, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

A ja mam pó³-pomys³ na ca³kiem nowy MLM. "Sprzedawanym towarem" bêdzie
przerejestrowanie firmy do UK albo na Litwe lub Cypr albo jakie¶
zatrudnienie siê tam tak, aby podlegaæ tamtejszym ubezpieczeniom spo³ecznym
i zdrowotnym. System prowizyjny sfinansuje siê z oszczêdno¶ci
przedsiêbiorców na zusie.

Popytaj w Krakowie. Co drugi taksiarz to litewski "biznesmen"..;-)

pomysl na MLM