pomysl na MLM

Data: 2009-06-25 12:30:57
Autor: rebevonrebe
pomysl na MLM
Kilka tysi臋cy takich do偶artych herbalajfowcow i w dwa latka ca艂膮 mikroprzedsi臋biorczo艣膰 nam wyeksportuj膮 st膮d z korzy艣ci膮 w zasadzie dla wszystkich. :) A偶 dziw, 偶e nikt na to jeszcze nie wpadl.

nie wpad艂 ?
bo ja dostaj臋 tony spamu od firm kt贸re za艂atwi膮 za ciebie
wszystko aby艣 p艂aci艂 zus w UK w wysoko艣ci 430 z艂

Data: 2009-06-25 12:51:21
Autor: MarekZ
pomysl na MLM
U偶ytkownik "rebevonrebe" <rvr47@yahoo.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:h1vjnh$120i$1news.mm.pl...

nie wpad艂 ?
bo ja dostaj臋 tony spamu od firm kt贸re za艂atwi膮 za ciebie
wszystko aby艣 p艂aci艂 zus w UK w wysoko艣ci 430 z艂

Ale chodzi艂o mi o to, 偶eby z tego zrobi膰 multi level marketing. Czyli np. Ty kupujesz t膮 ofert臋 (ten kto Ci j膮 sprzeda艂 ma z tego prowizj臋) i jak chcesz to mo偶esz sprzedawa膰 j膮 dalej (masz z tego prowizj臋) korzystaj膮c z infrastruktury 藕r贸d艂owej firmy obs艂uguj膮cej to, czyli nie niesie to dla Ciebie konieczno艣ci za艂atwiania czegokolwiek opr贸cz nagonienia kolejnego klienta.

Te wszystkie "patbanki", kt贸re si臋 czasami przez grup臋 przewijaj膮, mog艂yby nad tym pomy艣le膰, bo pole do popisu wydaje mi si臋 niema艂e.

pomysl na MLM