...lub czasopisma, czyli mały niuansik na wpis ie do EDG

Data: 2010-01-21 08:47:01
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
...lub czasopisma, czyli mały niuansik na wpis ie do EDG
Witam,

zmieniałem adres zabrskiego oddziału przedsiębiorstwa :-P i złożyłem
aktualizację na druku EDG1, bo tak wymagali. Tylko bulwa nać, ze wpisu
zniknęło ,,oraz na terenie całego kraju'', bo tego nie było na druku
EDG1 czy jak mu tam.

Jak w obecnym układzie Państwa Przyjaznego Przedsiębiorcy uzyskać wpis o
terenie?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-21 10:58:53
Autor: sensor
...lub czasopisma, czyli mały niuansik na wpis ie do EDG
Dnia Thu, 21 Jan 2010 08:47:01 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) w

A po co ci na terenie całego kraju? Diet sobie nie chcesz liczyć?

Data: 2010-01-21 14:27:40
Autor: Herald
Dnia Thu, 21 Jan 2010 10:58:53 +0100, sensor napisał(a):

A po co ci na terenie całego kraju? Diet sobie nie chcesz liczyć?

Pracownikom nie chce ich wypłacać po prostu, a nie sobie!!!
:)

Data: 2010-01-21 15:06:13
Autor: 'Tom N'
Przemysław Adam Śmiejek w <news:hj8v77$c5r$1news.interia.pl>:

[...]

Ale w jakim celu? Ktoś Ci zabrania działać w Pcimiu bez zakładania oddziału?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-01-22 10:19:09
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-01-21 15:06, 'Tom N' pisze:
Przemysław Adam Śmiejek w <news:hj8v77$c5r$1news.interia.pl>:
Ale w jakim celu? Ktoś Ci zabrania działać w Pcimiu bez zakładania oddziału?

Nie wiem w jakim celu, ale zawsze mi dopisywali ,,na terenie całego
kraju'' gdy wykonywałem działalność usługową poza siedzibą.
Od 10 lat tak mam we wpisie i teraz usunęli.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-22 13:02:48
Autor: sensor
...lub czasopisma, czyli mały niuansik na wpisie do EDG
Dnia Fri, 22 Jan 2010 10:19:09 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) w
wiadomości <news:hjbovv$f79$2news.interia.pl>:

Jak masz jednosobową DG, to taki zapis ci się nie kalkuluje.
Liczysz sobie diety w KUP?

Data: 2010-01-22 12:24:01
Autor: Wojciech Bancer

[...]

http://www.monitorpodatkowy.pl/index.php?cid=28&id=1383&mod=m_artykuly
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-01-22 14:42:21
Autor: sensor
...lub czasopisma, czyli mały niuansik na wpisie do EDG
Dnia 22 Jan 2010 13:24:01 +0100, Wojciech Bancer napisał(a) w wiadomości

Sądzisz, że nie ma znaczenia miejsce prowadzenia działalności? Może być
cały kraj? I tak można naliczać diety?

Data: 2010-01-22 14:24:08
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-01-22, sensor <nie@podam.pl> wrote:

[...]

Sądzisz, że nie ma znaczenia miejsce prowadzenia działalności? Może być
cały kraj? I tak można naliczać diety?

Sądzę, że zależy od indywidualnego przypadku (tzn. uznania konkretnej diety). Ja w każdym razie mam "cały kraj" a na czynnościach sprawdzających do diet się nie przyczepili (Londyn i Warszawa, a siedziba - Poznań). Ba. Jedną podróż odbyłem właśnie w związku z wymienionymi czynnościami sprawdzającymi i też było ok. :)

A na podstawie jakiego przepisu sądzisz, że jest inaczej?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-01-22 13:20:59
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 2010-01-22 13:02, sensor pisze:
Dnia Fri, 22 Jan 2010 10:19:09 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) w
wiadomości <news:hjbovv$f79$2news.interia.pl>:

Jak masz jednosobową DG, to taki zapis ci się nie kalkuluje.

Miałem go zawsze, bo ktoś mi powiedział, że np. bez tego nie mogę
uruchomić stoliczka ze sprzedażą na konferencji (już teraz nie handluję,
ale kiedyś tak) albo nie mogę świadczyć usług poza lokalem. A ja robię
różne rzeczy i praktycznie nic w domu, wszystko w terenie.

Liczysz sobie diety w KUP?

Nie liczę sobie żadnych diet. Nawet nie wiem co to.

--
Przemysław Adam Śmiejek

...lub czasopisma, czyli mały niuansik na wpis ie do EDG