"lub czasopisma" wróć "lub przejąć bank"

Data: 2018-11-14 07:14:35
Autor: japanizer
"lub czasopisma" wróć "lub przejąć bank"
On Wednesday, November 14, 2018 at 11:04:30 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
"Były już szef Komisji Nadzoru Finansowego Marek Chrzanowski , chciał, żeby Sejm jak najszybciej przyjął poprawki, które umożliwią przejmowanie banków decyzją KNF. Napisał nawet prośbę o pilne procedowanie tych zmian."

Pisiorki przychyliły się do prośby, tradycyjnie łamiąc przy tym zasady.

"Tym bardziej, że Biuro Legislacyjne Sejmu - podobnie jak posłanka Platformy Obywatelskiej Krystyna Skowrońska - ostrzegali, że zmiany zostały wprowadzone za późno - po pierwszym czytaniu -  wbrew sztuce prawidłowej legislacji. Próbujecie na siłę wprowadzić takie rozwiązania. Dziwi mnie -  i chciałabym pana ministra zapytać - jaka to szczególna potrzeba - pytała posłanka PO 8 listopada.
Rzeczniczka Prawa i Sprawiedliwości Beata Mazurek tłumaczyła, że pośpiech spowodował fakt, że poprawka była związana z wdrożeniem dyrektywy unijnej po to, by uniknąć upadłości banków."

Czytaj więcej na https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-marek-chrzanowski-forsowal-przepisy-ws-przejmowania-bankow-s,nId,2660368

A to dlatego ten pośpiech nocą... w końcu 40 milionów złotych drogą nie chodzi.

Data: 2018-11-14 08:12:28
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu środa, 14 listopada 2018 16:14:36 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

A to dlatego ten pośpiech nocą... w końcu 40 milionów złotych drogą nie chodzi.

Czytali My ten stenogram, 10 pierwszych stron + 2 przedostatnie, który
fragment mówi o łapówce w mln?

"lub czasopisma" wróć "lub przejąć bank"