lubie zap*

Data: 2016-01-29 20:53:41
Autor: Tom N
lubie zap*
J.F. w <news:56ab2a52$0$697$65785112news.neostrada.pl>:

http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nagra%c5%82-%c5%9bmiertelny-wypadek-na-drodze-s8-kto-jest-winny-tragedii-dramatyczne-wideo/ar-BBoOuJH
https://www.youtube.com/watch?v=OJeYVXcYPMk

Zap* to trzeba umiec

Nagrywający zamiast tyły zabezpieczyć to do przodu biegnie...

--
'Tom N'

Data: 2016-02-01 11:28:00
Autor: radekp@konto.pl
lubie zap*
Fri, 29 Jan 2016 20:53:41 +0100, w
<160129.205341.pms.3540.30@int.dyndns.org.invalid.160129.invalid>,
<24.160129@42.205341.invalid> (Tom N) napisał(-a):

> [...]

> https://www.youtube.com/watch?v=OJeYVXcYPMk

> Zap* to trzeba umiec

Nagrywający zamiast tyły zabezpieczyć to do przodu biegnie...

Stojąca ciężarówka bardziej nie popisała się -- w takiej mgle powinna z tyłu
świecić jak choinka (p-mgielne, awaryjne).

Data: 2016-02-01 11:32:39
Autor: radekp@konto.pl
lubie zap*
Mon, 01 Feb 2016 11:28:00 +0100, w
<qncuabhnn29ll00c2ul0dj68q99ipq834m@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Stojąca ciężarówka bardziej nie popisała się -- w takiej mgle powinna z tyłu
świecić jak choinka (p-mgielne, awaryjne).

Cofam co napisałem -- w TIR-ze świeciło się to co powinno.

Data: 2016-02-01 12:46:30
Autor: adam
lubie zap*
Cofam co napisałem -- w TIR-ze świeciło się to co powinno.

A trójkąt był?
Wiele osób to lekceważy. A tutaj mógłby pomóc, gdyby stał przepisowo 100m wcześniej.

Data: 2016-02-01 11:48:48
Autor: masti
lubie zap*
adam wrote:

Cofam co napisałem -- w TIR-ze świeciło się to co powinno.

A trójkąt był?
Wiele osób to lekceważy. A tutaj mógłby pomóc, gdyby stał przepisowo 100m wcześniej.

a wskażesz nakaz wystawienia trójkąta przy zatrzymaniu w korku?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2016-02-01 13:04:05
Autor: radekp@konto.pl
lubie zap*
Mon, 1 Feb 2016 11:48:48 -0000 (UTC), w <n8ngn0$qbh$1@dont-email.me>, masti
<gone@to.hell> napisał(-a):

adam wrote:

> A trójkąt był?
> Wiele osób to lekceważy. A tutaj mógłby pomóc, gdyby stał przepisowo > 100m wcześniej.

a wskażesz nakaz wystawienia trójkąta przy zatrzymaniu w korku?

Tam był wcześniej wypadek.

Data: 2016-02-02 22:36:12
Autor: jerzu.xyz
lubie zap*
On Mon, 01 Feb 2016 13:04:05 +0100, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

Tam był wcześniej wypadek.

Ten wypadek mógł być równie dobrze jakieś 30 sekund wcześniej. Nawet
gdyby chcieli wystawić ten trójkąt, to by nie zdążyli.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-02-02 22:35:04
Autor: jerzu.xyz
lubie zap*
On Mon, 1 Feb 2016 12:46:30 +0100, adam <adamw2@wp.pl> wrote:

Wiele osób to lekceważy. A tutaj mógłby pomóc, gdyby stał przepisowo 100m wcześniej.

Jest duża szansa, że ten trójkąt zostałby dość szybko rozjechany.

Data: 2016-02-09 13:33:04
Autor: radekp@konto.pl
lubie zap*
Tue, 02 Feb 2016 22:35:04 +0100, w
<f782bb12aij2bn7mtjt3jbsunfngn9u5l5@4ax.com>, jerzu.xyz@irc.pl napisał(-a):

On Mon, 1 Feb 2016 12:46:30 +0100, adam <adamw2@wp.pl> wrote:

>Wiele osób to lekceważy. A tutaj mógłby pomóc, gdyby stał przepisowo >100m wcześniej.

Jest duża szansa, że ten trójkąt zostałby dość szybko rozjechany.

To prawda, ale jest również duża szansa, że dałby do myślenia szarżującemu.

lubie zap*