ludu mój ludu, bądź poinformowany i świadomy: Komorowski po co spokałeś się w Armenii z rosyjka armią ? odpowiedz !

Data: 2010-07-02 19:02:21
Autor: Ianus
ludu mój ludu, bądź poinformowany i świadomy: Komorowski po co spokałeś się w Armenii z rosyjka armią ? odpowiedz !
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c5f4a685-9293-4aec-bddc-4c4900556b65@c33g2000yqm.googlegroups.com...
21 czerwca Bronisław Komorowski, wracając z Afganistanu, spotkał się
na lotnisku w Erewaniu z szefem MSZ Armenii. Jak podał ormiański
serwis armtoday.info - tego dnia na erewańskim lotnisku z tym samym
ministrem spotkała się delegacja rosyjskich wojskowych. Czy marszałek
spotkał się także z nimi?

To ty nie wiesz? Przecież na wypadek, gdyby Kaczyński wygrał w pierwszej turze była przygotowana inwazja wojsk rosyjskich i armeńskich na Polskę. A że wynik był inny to trzeba było akcję odwołać.

ludu mój ludu, bądź poinformowany i świadomy: Komorowski po co spokałeś się w Armenii z rosyjka armią ? odpowiedz !