ludzie, nie obrazajcie bylych pracownikow pgr...a takze rogacizny, nierogacizny etc z w/w pgr-ow

Data: 2009-07-18 13:19:02
Autor: Mariusz Merta
ludzie, nie obrazajcie bylych pracownikow pgr...a takze rogacizny, nierogacizny etc z w/w pgr-ow
ten czlowiek goni w pietke...
ciekawi mnie komu bedzie robil minete yntelektualna kiedy tusk wyleci
z posady...sondaze jakies ten nie teges...
pewnie schowa sie za nowym nickiem...np. autorytet moralny ;-)
moralny prosze szanownych panstwa a nie malorolny ;-)
Mariusz Merta

Data: 2009-07-18 22:44:39
Autor: konserwator
ludzie, nie obrazajcie bylych pracownikow pgr...a takze rogacizny, nierogacizny etc z w/w pgr-ow

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:41a7093a-0221-4cf8-aab5-e613bfe2f7cbc36g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

przeciez nie twierdze, ze Kawecki byl pracownikiem!
On byl dyrektorem PGR!

ludzie, nie obrazajcie bylych pracownikow pgr...a takze rogacizny, nierogacizny etc z w/w pgr-ow