ludzie są jeb...

Data: 2017-01-23 19:02:31
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
ludzie są jeb...
jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

http://allegro.pl/przenosny-dysk-twardy-samsung-m3-portable-1-tb-i6683007803.html

ludzie to są jednak pier...

Data: 2017-01-23 20:24:58
Autor: Borneq
ludzie są jeb...
W dniu 23.01.2017 o 19:02, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

http://allegro.pl/przenosny-dysk-twardy-samsung-m3-portable-1-tb-i6683007803.html

została godzina na razie jest 247,50, a za ile pójdzie?

Data: 2017-01-23 20:46:21
Autor: Marsjanin
ludzie są jeb...
Dnia Mon, 23 Jan 2017 20:24:58 +0100, Borneq napisał(a):

została godzina na razie jest 247,50, a za ile pójdzie?

Nikt nie przebił już. :)

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2017-01-23 21:46:46
Autor: Uncle Pete
ludzie są jeb...
On 2017-01-23 19:02, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

http://allegro.pl/przenosny-dysk-twardy-samsung-m3-portable-1-tb-i6683007803.html

ludzie to są jednak pier...

Sprzedający ma 98,7% pozytywów i negatywy głownie za wadliwy towar - ja bym kijem nie dotykał...

Piotr

Data: 2017-01-23 23:03:31
Autor: Trefniś
ludzie są jeb...
W dniu .01.2017 o 21:46 Uncle Pete <433koz@gmail.com> pisze:

On 2017-01-23 19:02, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
[...]

Zauważcie, sprzęt był "recertyfikowany".
Może dogadali się mailowo i gra była o zawartość dysku po poprzednim  właścicielu?
:)

--
Trefniś

Data: 2017-01-23 23:43:05
Autor: Uncle Pete
ludzie są jeb...
On 2017-01-23 19:02, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

http://allegro.pl/przenosny-dysk-twardy-samsung-m3-portable-1-tb-i6683007803.html

ludzie to są jednak pier...

Tak przy okazji - po co ten dysk jest zapakowany w folię antystatyczną?

Data: 2017-01-24 07:12:59
Autor: Bolko
ludzie są jeb...
W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 19:02:33 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

http://allegro.pl/przenosny-dysk-twardy-samsung-m3-portable-1-tb-i6683007803.html

ludzie to są jednak pier...

Kuzyn miał amigę a ja zawsze chciałem mieć.
Ale mnie nie stać niestety :)
http://allegro.pl/amiga-komputery-77932?order=pd&price_from=800

Data: 2017-01-24 07:47:11
Autor: sczygiel
ludzie są jeb...
W dniu wtorek, 24 stycznia 2017 16:13:00 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
> jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
> a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

Kuzyn miał amigę a ja zawsze chciałem mieć.

Kup mniejszą ;)
http://allegro.pl/amiga-komputery-77932?order=pd&price_to=300

Data: 2017-01-24 19:47:06
Autor: ToMasz
ludzie są jeb...
W dniu 24.01.2017 o 16:12, Bolko pisze:
[...]

jeżeli nie żartujesz, a jeszcze masz zamiar używać takiej amigi, to mocno odradzam. to już nie te czasy....

ToMasz

Data: 2017-01-25 01:53:13
Autor: Jawi
ludzie są jeb...
W dniu 2017-01-24 o 19:47, ToMasz pisze:
jeżeli nie żartujesz, a jeszcze masz zamiar używać takiej amigi, to
mocno odradzam. to już nie te czasy....
:)))))

Data: 2017-01-25 14:03:06
Autor: RadoslawF
ludzie są jeb...
[...]

Żartuje.
W wyszukiwarce ustawił żeby pokazywała tylko te na które go nie stać.
Inna sprawa że taka A4000 z PPC, dedykowaną GFX będzie miała wartość
sammochodu. Dla biednych są A500 z zamiennikiem flopa czytającym karty
pamięci.

Pozdrawiam

Data: 2017-01-24 07:46:00
Autor: Borneq
ludzie są jeb...
[...]

oj tam, oj tam,
a ja za parę godzin wylicytowałem kuchenkę http://allegro.pl/show_item.php?item=6679899959

podczas gdy https://cenowarka.pl/caso-tmcg25-chef-kuchenka-mikrofalowa-z-grillem-i-termoobiegiem-3353-a1233273.html

hint: poza mną nikt nie licytował i kupiłem po cenie wywoławczej

Data: 2017-01-24 09:46:50
Autor: Uncle Pete
ludzie są jeb...
[...]

97.3% Pozytywnych komentarzy - ryzykant z Ciebie ))))

Data: 2017-01-24 10:33:33
Autor: Borneq
ludzie są jeb...
W dniu 24.01.2017 o 09:46, Uncle Pete pisze:
97.3% Pozytywnych komentarzy - ryzykant z Ciebie ))))

Zmniejszyłem ryzyko, bo przesyłka płatna przy odbiorze, nawet mogę otworzyć w obecności kuriera.

Data: 2017-01-24 13:00:44
Autor: Budzik
ludzie są jeb...
Użytkownik Uncle Pete 433koz@gmail.com ...

[...]

Ryzykant i lizus - 160 pozytywów i ani jednego negatywa? To sie tak nie da... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-01-26 22:50:24
Autor: Grzegorz Tomczyk
ludzie są jeb...
W dniu 24.01.2017 o 14:00, Budzik pisze:
Ryzykant i lizus - 160 pozytywów i ani jednego negatywa? To sie tak nie
da... ;-P

Dobrze, że chociaż 13 z tego jest za sprzedaż. Ja mam gorzej, bo nigdy tam niczego nie sprzedałem i wg nowej polityki Allegro ponad 100 moich pozytywów pójdzie w piach... (patrz punkt 11:)

https://pomoc.allegro.pl/info/zmiany_w_systemie_komentarzy

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2017-01-26 23:27:00
Autor: Marsjanin
ludzie są jeb...
Dnia Thu, 26 Jan 2017 22:50:24 +0100, Grzegorz Tomczyk napisał(a):

(patrz punkt 11:)

https://pomoc.allegro.pl/info/zmiany_w_systemie_komentarzy

Shit. Wg mnie odbierają sprzedawcom ostatnią broń w walce z kupującymi-
naciągaczami. Teraz ponadto można walić negatywa sprzedającemu bo kolor nie taki i nic a nic się nie przejmować, że odwzajemni się tym samym, bo... nie będzie mógł.

Strzał w kolano, drogie Alledrogo. :(

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2017-01-27 03:07:56
Autor: RadoslawF
ludzie są jeb...
W dniu 2017-01-27 o 00:27, Marsjanin pisze:

[...]

Gówno prawda.
Komentarze wystawiane kupującym to była broń oszustów sprzedających
na tym portalu. "Nie odwołasz neutrala to walnę negatywa", teraz sobie
będziecie walić w swoje puste łby.

A kupującego naciągacza nie interesowało ile ma negatywów, z powodu
negatywów można odrzucić sprzedawcę ale nie kupującego.

Pozdrawiam

Data: 2017-01-27 16:53:27
Autor: Marsjanin
ludzie są jeb...
Dnia Fri, 27 Jan 2017 03:07:56 +0100, RadoslawF napisał(a):

A kupującego naciągacza nie interesowało  ile ma negatywów, z powodu
negatywów można odrzucić sprzedawcę ale nie kupującego.

Wiele osób handluje w dwie strony.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2017-01-27 21:49:42
Autor: RadoslawF
ludzie są jeb...
W dniu 2017-01-27 o 17:53, Marsjanin pisze:

A kupującego naciągacza nie interesowało  ile ma negatywów, z powodu
negatywów można odrzucić sprzedawcę ale nie kupującego.

Wiele osób handluje w dwie strony.

Nieprawda.
Większość tylko kupuje.
Mały procent sprzedaje i z tego procenta część też kupuje.

Pozdrawiam

Data: 2017-01-28 04:07:36
Autor: sczygiel
ludzie są jeb...
W dniu piątek, 27 stycznia 2017 03:08:05 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]

Komentarze wystawiane kupującym to była broń oszustów sprzedających
na tym portalu. "Nie odwołasz neutrala to walnę negatywa", teraz sobie

No nie bardzo. Nawet jak mam same negatywy to nadal kupic moge bez przeszkód.
Mi jako sprzedającemu negatyw w sumie niczym nie szkodzi.
Gdybym był sprzedająco-kupującym to owszem. Ale chyba nie to miałeś na mysli.
One były bronią dla sprzedającego aby mógł w troche wiekszej ilości tekstu wyjasnić ze sie starał a kupujący to sciemniacz.

A kupującego naciągacza nie interesowało ile ma negatywów, z powodu
negatywów można odrzucić sprzedawcę ale nie kupującego.

Tak czy siak komentarze były pozyteczne. Niosły informację. Teraz bedzie gorzej. Wogóle bedzie inaczej, patrz kój komentarz do Marsjanina.

Data: 2017-01-28 19:00:51
Autor: Budzik
ludzie są jeb...
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

Tak czy siak komentarze były pozyteczne. Niosły informację. Teraz
bedzie gorzej.

A teraz nie beda niosły informacji?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2017-01-29 04:19:09
Autor: sczygiel
ludzie są jeb...
W dniu sobota, 28 stycznia 2017 20:00:52 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

> Tak czy siak komentarze były pozyteczne. Niosły informację. Teraz
> bedzie gorzej. A teraz nie beda niosły informacji?

Bez mozliwości odpowiedzi? Lub z jej mniejszą objetością? Na pewno jej nie przybędzie...

Data: 2017-01-29 21:00:31
Autor: Budzik
ludzie są jeb...
> [...]

> bedzie gorzej. A teraz nie beda niosły informacji?

Bez mozliwości odpowiedzi? Lub z jej mniejszą objetością? Na pewno jej

Ale możliwośc odpowiedzi ma być nadal.
A objetosc ma sie zwiekszyc z 250 do 300 znaków...

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2017-01-27 19:00:36
Autor: Budzik
ludzie są jeb...
UĹźytkownik Marsjanin mars@marsjanin.tk ...

[...]

A dotychczas sie zastanawiałes nad odwetowcem i tylko dlatego nie wystawiałes bezsensownych negów?

Strzał w kolano, drogie Alledrogo. :(

A bo ja wiem... MoĹźe wcale nie bedzie tak Ĺşle.
Zobaczymy.

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2017-01-27 21:18:35
Autor: Marsjanin
ludzie są jeb...
Dnia Fri, 27 Jan 2017 19:00:36 +0000, Budzik napisał(a):

A dotychczas sie  zastanawiaA?es nad odwetowcem i  tylko dlatego nie
wystawiaA?es bezsensownych negA?w?

Ja staram się  uczciwie pisać komentarze. Mam też nawyk  pisania w ich
treści, co  kupiłem (bo  strony przenosza  do archiwum).  Np. ,,baterie
zgodne z opisem, szybka wysyłka, polecam" albo ,,książka rzeczywiście w
stanie niemal  idealnym, dobrze spakowana". Wiele  razy jednak kupiłem
coś, z czego  zadowolony nie byłem, i tak: zbyt  to tanie, by odsyłać,
na negatyw  sprzedawca nie zasłużył,  na neutrala i owszem,  ale jakby
się uprzeć  to się odwoła i  pewnie mi też wystawi  neutrala, więc nie
pisałem żadnego komentarza. W drugą  stronę działał ten sam mechanizm,
warto zawsze postawić przynajmniej  neutrala osobie, która coś kupuje,
płaci  po  tygodniu (!),  albo  wybiera  opcję kuriera  za  pobraniem,
wpisuje  błędnie  adres,  poprawia,  potem nie  odbiera  przesyłki  za
pobraniem bo nie ma kasy, w  końcu jedzie na koniec miasta z rodzicami
i  kasą do  siedziby kuriera,  a po  tym wszystkim  wali negatywa,  bo
jest  niezadowolona z  czasu realizacji  zamówienia. Teraz  sprzedawcy
pozostanie  tylko  odwołanie  się od  negatywa,  niestety  zrewanżować
się  negatywem już  nie będzie  mógł,  przez co  karta takiego  lesera
pozostanie czysta jak łza. Nie  chciałbym nic kupować od takiej osoby,
jak zdecyduje się cokolwiek sprzedawać. Teraz nie będą do wyłowienia.

A bo ja wiem... MoAOEe wcale nie bedzie tak A?le. Zobaczymy.

Ano... Pożyjemy, zobaczymy. Jak znikła opcja pokazywania lokalizacji, to
po jakimś czasie i wielkim larum powróciła.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2017-01-28 12:00:36
Autor: Budzik
ludzie są jeb...
UĹźytkownik Marsjanin mars@marsjanin.tk ...

A dotychczas sie  zastanawiaA?es nad odwetowcem i  tylko dlatego nie
wystawiaA?es bezsensownych negA?w?

Ja staram się  uczciwie pisać komentarze. Mam teĹź nawyk  pisania w ich
treści, co  kupiłem (bo  strony przenosza  do archiwum).  Np. „baterie
zgodne z opisem, szybka wysyłka, polecam” albo „książka rzeczywiście w
stanie niemal  idealnym, dobrze spakowana”.

I bardzo dobrze.

Wiele  razy jednak kupiłem
coś, z czego  zadowolony nie byłem, i tak: zbyt  to tanie, by odsyłać,
na negatyw  sprzedawca nie zasłuĹźył,  na neutrala i owszem,  ale jakby
się uprzeć  to się odwoła i  pewnie mi teĹź wystawi  neutrala

Odwoła sie? A coż to?
A ze tez wystawi neutrala... a niech nawet wystawi nega... To tez o nim siwadczy.
Co ci przeszkadzaja negi na koncie?

, więc nie
pisałem żadnego komentarza.

tchĂłrz ;-P

W drugą  stronę działał ten sam mechanizm,
warto zawsze postawić przynajmniej  neutrala osobie, ktĂłra coś kupuje,
[...]
jest  niezadowolona z  czasu realizacji  zamĂłwienia. Teraz  sprzedawcy
pozostanie  tylko  odwołanie  się od  negatywa,  niestety  zrewanĹźować
się  negatywem juĹź  nie będzie  mĂłgł,  przez co  karta takiego  lesera
pozostanie czysta jak łza. Nie  chciałbym nic kupować od takiej osoby,
jak zdecyduje się cokolwiek sprzedawać. Teraz nie będą do wyłowienia.

Nie przesadzajmy - takie kwiatki zgina w masie normalnych klientĂłw.
A jak zacznie sprzedawac i w ten sposób bedzie prowadzic dg to długo nie podziała.
IMO przesadzasz.

A bo ja wiem... MoAOEe wcale nie bedzie tak A?le. Zobaczymy.

Ano… Pożyjemy, zobaczymy. Jak znikła opcja pokazywania lokalizacji, to
po jakimś czasie i wielkim larum powróciła.

To nawet nie zauwazyłem ze znikła na jakis czas :)

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

Data: 2017-01-28 04:04:20
Autor: sczygiel
ludzie są jeb...
W dniu piątek, 27 stycznia 2017 00:28:42 UTC+1 użytkownik Marsjanin napisał:
> [...]

naciągaczami. Teraz ponadto można walić negatywa sprzedającemu bo kolor nie taki i nic a nic się nie przejmować, że odwzajemni się tym samym, bo... nie będzie mógł.

Oj nie.
Allegro strzela w sprzedawców. I robi to z premedytacją. Oni dobrze wiedzą co w polsce dobrze schodzi. Statystyki mają pod guzikiem myszki.
Kupili wielkie centrum magazynowe (albo wynajeli, nieważne), maja kontakty u chinczyków. W białych rękawiczkach mogą nie tylko dowiedzieć sie co kto za ile sprzedaje ale i niewygodnych graczy zablokowac pod pozorem w sumie dowolnym, odwoływac sie możesz do ich wsparcia ale ta droga to taka przykrywka ze niby jest. Zablokowac na 2-3-5 miesiecy do czasu wyjasnienia moga bez problemu a nieduza firma padnie. Konkurenta mniej.

I to sie juz dzieje.

Tak więc obserwuj powstanie nowego amazona w polsce. Allegro bedzie zimne i drastyczne.

To tak zostało zaplanowane.

Data: 2017-01-28 19:00:51
Autor: Budzik
ludzie są jeb...
[...]

Ano własnie. Przeciez to skandal ze portal aukcyjny nagle zaczał prowadzic sprzedaz pod własna marka.
A tu cisza, ani mru mru na rynku.
Dziwie sie ze sprzedawcy juz dawno nie wszczeli larum...

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2017-01-29 04:18:23
Autor: sczygiel
ludzie są jeb...
> [...]

A tu cisza, ani mru mru na rynku.
Dziwie sie ze sprzedawcy juz dawno nie wszczeli larum...

W sumie ciekawe co na to uokik.
Bo to ze allegro to monopolista to fakt. A że nie uregulowany państwowo to inna sprawa.

Ale może jednak pod interwencję to by sie nadawało?

Data: 2017-01-28 21:28:03
Autor: t-1
ludzie są jeb...
W dniu 2017-01-26 o 22:50, Grzegorz Tomczyk pisze:
[...]

Ciekawe jak zmuszą do wystawienia komentarza sprzedawcy przez kupującego.

Data: 2017-01-28 22:00:35
Autor: Budzik
ludzie są jeb...
Użytkownik t-1 t-1@todlaspamu.pl ...

Ciekawe jak zmuszą do wystawienia komentarza sprzedawcy przez kupującego.

Nie zmusza, tylko marketingowo wyprosza :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2017-01-28 23:04:32
Autor: Animka
ludzie są jeb...
W dniu 2017-01-28 o 21:28, t-1 pisze:
[...]

Uśmiałam się:
Chcemy to zmienić, dlatego na początku lutego br. oceny sprzedaży przestaną być anonimowe. O dokładnym terminie wdrożenia tej zmiany poinformujemy w osobnym komunikacie.

Każdy ma założone konto i  podaje nicka. Teraz będą wymagać danych osobowych?
Pamiętam, że kiedyś potwierdzenie założenia konta na Allegro dostawalo się od nich listem poleconym.

--
animka

Data: 2017-01-29 10:48:05
Autor: Budzik
ludzie są jeb...
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

[...]

Nie martw się, po prostu znowu nie zrozumiałas...

Kiedys przy komentarzu było widac nick, potem to skasowali i już nie mozna się było skontaktować z wystawca komentarza, teraz wróca do tego, ze nicka bedzie widac.

A co do danych osobowych - rejestrując sie nie podałas ich allegro?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2017-01-24 21:32:49
Autor: Jawi
ludzie są jeb...
W dniu 2017-01-24 o 07:46, Borneq pisze:
[...]

Ale o so chodzi...
Bo nówka sztuka kosztuje od poniżej 170 euro
A tu kupiłeś używaną, to fakt, że dobra cena, ale majtek przez głowę to chyba nie ma co ściągać?

ludzie są jeb...