"ludzie są moimi ekspertami"

Data: 2015-05-21 23:28:10
Autor: Przedstawiciel_narodu
"ludzie są moimi ekspertami"
Myślę, że przejdzie do historii stwierdzenie Andrzeja Dudy, iż "ludzie są moimi ekspertami". To było oczywiście trochę pod publiczkę, ale to był przekaz emocjonalny, bardzo dobry - powiedział dr Gacek.

- W tej chwili walka toczy się o płynny elektorat. Będą dwa negatywne uczucia: absolutne zniechęcenie, można by powiedzieć pewnego rodzaju wstręt do tego, co robiła PO i co robił Bronisław Komorowski w kampanii wyborczej. Jego zmiany nastawienia, szybkość płynięcia z prądem była nie do przyjęcia szczególnie dla wielu młodych wyborców. A z drugiej strony nienawiść do Jarosława Kaczyńskiego - powiedział dr Gacek.

Dodał, że odkąd sztab Bronisława Komorowskiego zaczął się liczyć z tym, że prezydent może przegrać wybory, "cały czas uderza w Andrzeja Dudę przez nienawiść do Jarosława Kaczyńskiego, pokazywanie, że Duda nie jest samodzielny".

- Przez te ostatnie dwa dni będzie się toczyło, która z tych emocji wygra. Czy więcej pójdzie do wyborów ludzi, którzy boją się i nienawidzą Kaczyńskiego - bo ci, którzy teraz zmieniają decyzję, to są ci, którzy nienawidzą Kaczyńskiego w moim przekonaniu - czy tych, którzy bardziej wybierają uczucie zniechęcenia, wstręt do tego, co się dzieje. Dla tych ludzi ta debata nie była tak ważna - ocenił Gacek.

"Emocjonalny przekaz"

Ekspert uważa, że bardzo trafnym posunięciem Andrzeja Dudy, które wyprowadziło Komorowskiego z równowagi, było postawienie na samym początku debaty chorągiewki z logo Platformy Obywatelskiej na pulpicie Bronisława Komorowskiego. Gacek powiedział, że był to "emocjonalny przekaz".

"Niewątpliwie zaskoczyła mnie flaga. To był strzał w moim przekonaniu mistrzowski. Szczególnie, że zaskoczył wszystkich, bo i Komorowski musiał szybko tę flagę oddać Monice Olejnik, Monika Olejnik musiała ją postawić na podłodze. Nie chciałbym daleko idących wniosków wyciągać, ale może to było symboliczne" - powiedział Gacek.

Data: 2015-05-21 22:09:36
Autor: Budzik
"ludzie są moimi ekspertami"
Użytkownik Przedstawiciel_narodu Przedstawiciel_narodu@gmail.com ...

Myślę, że przejdzie do historii stwierdzenie Andrzeja Dudy, iż "ludzie
są moimi ekspertami". To było oczywiście trochę pod publiczkę, ale to
był przekaz emocjonalny, bardzo dobry - powiedział dr Gacek.

Po pierwsze, złodzieju, czy to Twój tekst? Nie, to należy podać zródło!

Po drugie pieknie pociąłes tekst w ktorym dr Gacek mówi, ze debata była wyrównana. Wyciąłes wszystko co było przeciw Dudzie i zostawięłs samą smietankę.

Piekny przykład Twojej złodziejskiej uczciwości.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Dr-Marcin-Gacek-debata-byla-
wyrownana,wid,17558323,wiadomosc.html?ticaid=114e80

http://tiny.pl/gqx4h

Data: 2015-05-22 00:20:43
Autor: Przedstawiciel_narodu
"ludzie są moimi ekspertami"
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Nie tyle wyrównana, co z lekkim wskazaniem na Andrzeja Dudę...
Jego zdaniem w debacie obaj kandydaci kierowali się do swoich wyborców. - Ja ją sobie określiłem 2:1 na korzyść Dudy - powiedział Gacek, dodając, że to zwycięstwo jest "nieznaczne".

Poza tym inny ekspert uważa, że...
- Zdecydowanie wygrał Andrzej Duda - komentuje w rozmowie z WP dr Łukasz Młyńczyk...

"ludzie są moimi ekspertami"