"ludzie są moimi ekspertami"

Data: 2015-05-21 22:09:36
Autor: Budzik
"ludzie są moimi ekspertami"
Użytkownik Przedstawiciel_narodu Przedstawiciel_narodu@gmail.com ...

Myślę, że przejdzie do historii stwierdzenie Andrzeja Dudy, iż "ludzie
są moimi ekspertami". To było oczywiście trochę pod publiczkę, ale to
był przekaz emocjonalny, bardzo dobry - powiedział dr Gacek.

Po pierwsze, złodzieju, czy to Twój tekst? Nie, to należy podać zródło!

Po drugie pieknie pociąłes tekst w ktorym dr Gacek mówi, ze debata była wyrównana. Wyciąłes wszystko co było przeciw Dudzie i zostawięłs samą smietankę.

Piekny przykład Twojej złodziejskiej uczciwości.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Dr-Marcin-Gacek-debata-byla-
wyrownana,wid,17558323,wiadomosc.html?ticaid=114e80

http://tiny.pl/gqx4h

Data: 2015-05-22 00:20:43
Autor: Przedstawiciel_narodu
"ludzie są moimi ekspertami"
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Nie tyle wyrównana, co z lekkim wskazaniem na Andrzeja Dudę...
Jego zdaniem w debacie obaj kandydaci kierowali się do swoich wyborców. - Ja ją sobie określiłem 2:1 na korzyść Dudy - powiedział Gacek, dodając, że to zwycięstwo jest "nieznaczne".

Poza tym inny ekspert uważa, że...
- Zdecydowanie wygrał Andrzej Duda - komentuje w rozmowie z WP dr Łukasz Młyńczyk...

"ludzie są moimi ekspertami"