ludzie są jeb...

Data: 2017-01-24 07:12:59
Autor: Bolko
ludzie są jeb...
W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 19:02:33 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

http://allegro.pl/przenosny-dysk-twardy-samsung-m3-portable-1-tb-i6683007803.html

ludzie to są jednak pier...

Kuzyn miał amigę a ja zawsze chciałem mieć.
Ale mnie nie stać niestety :)
http://allegro.pl/amiga-komputery-77932?order=pd&price_from=800

Data: 2017-01-24 07:47:11
Autor: sczygiel
ludzie są jeb...
W dniu wtorek, 24 stycznia 2017 16:13:00 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
> jest jakaś promocja, koleś wystawia aukcje od 1 pln
> a tu licytują tak,żeby przebić cenę nowego...

Kuzyn miał amigę a ja zawsze chciałem mieć.

Kup mniejszą ;)
http://allegro.pl/amiga-komputery-77932?order=pd&price_to=300

Data: 2017-01-24 19:47:06
Autor: ToMasz
ludzie są jeb...
W dniu 24.01.2017 o 16:12, Bolko pisze:
[...]

jeżeli nie żartujesz, a jeszcze masz zamiar używać takiej amigi, to mocno odradzam. to już nie te czasy....

ToMasz

Data: 2017-01-25 01:53:13
Autor: Jawi
ludzie są jeb...
W dniu 2017-01-24 o 19:47, ToMasz pisze:
jeżeli nie żartujesz, a jeszcze masz zamiar używać takiej amigi, to
mocno odradzam. to już nie te czasy....
:)))))

Data: 2017-01-25 14:03:06
Autor: RadoslawF
ludzie są jeb...
[...]

Żartuje.
W wyszukiwarce ustawił żeby pokazywała tylko te na które go nie stać.
Inna sprawa że taka A4000 z PPC, dedykowaną GFX będzie miała wartość
sammochodu. Dla biednych są A500 z zamiennikiem flopa czytającym karty
pamięci.

Pozdrawiam

ludzie są jeb...