ludzie to jednak potrafią być traktory

Data: 2011-04-16 14:30:06
Autor: Pawel
ludzie to jednak potrafią być traktory
taka scenka...
przyjechałem dziś do wulkanizacji na drobną robotę z kołami, która jednak wymagała zdjęcia wszystkich felg, potem gum. Ledwo zabrano się za mój samochód podjechał facet z pytaniem, że ma tylko jedną oponę do założenia, ile będzie musiał czekać.
Choć trochę mi się spieszyło, to mówię do mechanika, że go przepuszczę.
Ten odłożył moją robotę, zrobił tamtemu koło, gość je zapakował, zapłacił, i pojechał. Ani me, ani be, ani kukuryku.
Dziwić się buractwu na drodze, czy chamstwu ludzi na świeczniku, jak zwykli ludzie mają problem, żeby zwykłe "dziękuję" przeszło im przez gardło.

Data: 2011-04-16 14:54:24
Autor: neoniusz
W dniu 11-04-16 14:30, Pawel pisze:
Choć trochę mi się spieszyło, to mówię do mechanika, że go przepuszczę.
Ten odłożył moją robotę, zrobił tamtemu koło, gość je zapakował,
zapłacił, i pojechał. Ani me, ani be, ani kukuryku.

Pff, chamstwo to by bylo, gdyby wyciagnal wtedy z bagaznika 4 opony i kazal zmieniac :)

Data: 2011-04-16 15:40:28
Autor: ToMasz
ludzie to jednak potrafią być traktory(o t)
neoniusz pisze:
[...]

ja parę dni temu znalazłem telefon. fajny dotykowy samsung. 2x zielona
słuchawka i poprosiłem zeby powiadomiono właściciela gdzie ma odebrać
zgubę. za godzine wchodzi pani ok 25 lat z hasłem: "ja po ten telefon" Tyle.
za to parę godzin póżniej wchodzi klientka umówiona na przed przed
wczoraj, daje mi paczkę kawy i mówi "przepraszam ze nie przyszłam ale...."
SÄ… ludzie i  ludziska

Data: 2011-04-16 16:04:28
Autor: Big Jack
ludzie to jednak potrafi± byæ traktory(ot)
W wiadomo¶ci
*ToMasz* napisa³(-a):

za to parê godzin pó¿niej wchodzi klientka umówiona na
przed przed
wczoraj, daje mi paczkê kawy i mówi "przepraszam ze nie przysz³am
ale...."

99.9% umawiaj±cych siê klientów którzy sami sobie wyznaczaj± czas nie przychodzi wcale, albo przychodz± w innym terminie. Ta siê chocia¿ zachowa³a.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-04-16 22:01:57
Autor: PiteR
ludzie to jednak potrafi± byæ traktory
na  ** p.m.s **  Pawel pisze tak:

to mówiê do mechanika

czyli zrobi³e¶ ³askê dla mechanika ¿e nie straci³ tego klienta facet o nic Ciebie nie prosi³ to i nie dziêkowa³ ;)

ale wiesz ¿e 99,9% czytajacych spodziewa³o siê ¿e facet wyci±gnie dalsze 3 opony ;)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2011-04-17 11:55:11
Autor: Dykus
ludzie to jednak potrafi± byæ traktory
Witam,

W dniu 2011-04-16 22:01, PiteR pisze:

ale wiesz ¿e 99,9% czytajacych spodziewa³o siê ¿e facet wyci±gnie
dalsze 3 opony ;)

Ja np. spodziewa³em siê, ¿e mechanik zamieni opony... ;)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2011-04-18 10:11:30
Autor: flower
Użytkownik "Pawel" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości
[...]

A podziękowałeś mu najpierw, że faktycznie miał tylko tę jedną oponę do
wymiany? No widzisz, to co siÄ™ dziwisz ;-)))

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

ludzie to jednak potrafią być traktory