lukas obniża %

Data: 2009-05-23 13:22:49
Autor: Andrzej
lukas obniża %
na oszczednosciowym juz 3,5%...

pozdr

Data: 2009-05-23 05:20:44
Autor: szczurwa
lukas obniża %
On 23 Maj, 13:22, Andrzej <andrz...@porsche.de> wrote:
na oszczednosciowym juz 3,5%...

pozdr

Widać nie potrzebują depozytów. Klientela lukasa w większości
hipermarketowo-ratalna, buląca niezłe odsetki, kary za opóźnienie itp.

Data: 2009-05-23 13:15:32
Autor: Tomasz Opalski
lukas obniża %
szczurwa <szczurwa@gmail.com> napisał(a):

Widac nie potrzebuja depozytow. Klientela lukasa w wiekszosci
hipermarketowo-ratalna, bulaca niezle odsetki, kary za opoznienie itp.

Kurczę, a ja mam nieustająco 5,1%. Czyżby premia za to, że nie bulę odsetek i nie ponoszę żadnych opłat w Lukasie?

Data: 2009-05-23 06:56:42
Autor: szczurwa
lukas obniża %
On 23 Maj, 15:15, "Tomasz Opalski" <okemot.SKA...@gazeta.pl> wrote:

Kurczę, a ja mam nieustająco 5,1%.
Czyżby premia za to, że nie bulę odsetek i nie ponoszę żadnych opłat w
Lukasie?

Moje gratulacje !

Data: 2009-05-23 15:28:21
Autor: azot
lukas obniża %

Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv8stk$37c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja też mam 5,1, wyatrczy przelać stówkę co miesiąc. Ale nie ciesz się, obetną. Ostatnio tną lokaty i oszczędne w tempie 2 x na miesiąc.

azot

Data: 2009-05-23 17:16:45
Autor: Andrzej
lukas obniża %
Użytkownik azot napisał:

Ja też mam 5,1, wyatrczy przelać stówkę co miesiąc. Ale nie ciesz się, obetną. Ostatnio tną lokaty i oszczędne w tempie 2 x na miesiąc.

przelewam więcej niż stówkę a % mi uciekają :)
no nic szukam lepszych warunków.

pozdr

Data: 2009-05-23 08:32:28
Autor: szczurwa
lukas obniża %
On 23 Maj, 17:16, Andrzej <andrz...@porsche.de> wrote:

przelewam więcej niż stówkę a % mi uciekają :)
no nic szukam lepszych warunków.

Widać za mało uśmiechałeś się do panów/pań bankierów..!

Data: 2009-05-23 20:48:25
Autor: Andrzej
lukas obniża %
Użytkownik szczurwa napisał:
On 23 Maj, 17:16, Andrzej <andrz...@porsche.de> wrote:

przelewam więcej niż stówkę a % mi uciekają :)
no nic szukam lepszych warunków.

Widać za mało uśmiechałeś się do panów/pań bankierów..!

chyba na glowe upadles.

Data: 2009-05-23 20:52:35
Autor: wiatrak
lukas obniża %

Użytkownik "Andrzej" <andrzejk@porsche.de> napisał w wiadomości news:gv9gdr$36s$2news.telbank.pl...

chyba na glowe upadles.
od nich g zalezy

A ja się usmiecham, to i mam. Warunkiem procentu 5,1 jest  bezwzględnie usmiech :):):)
http://www.lukasbank.pl/oferta_oszczed_zyski_dobrze_skalkulowane.asp

wiatrak

Data: 2009-05-23 21:33:04
Autor: Andrzej
lukas obniża %
Użytkownik wiatrak napisał:

[...]

z usmiechem pisze do nich maila z pytaniem o co kaman

Data: 2009-05-23 22:14:14
Autor: Szymon
lukas obniża %
Widać za mało uśmiechałeś się do panów/pań bankierów..!

chyba na glowe upadles.
od nich g zalezy

Nie zawsze. Dla przykładu Alior ma tak, że Doradca może wymagać dodatkowych dokumentów przy załatwianiu KK według własnego widzi mi się. Przez to co placówka to inne papiery są potrzebne. Dokładny cytat z ich maila do mnie:

"Dokumenty, o które prosimy uzależnione są od indywidualnej sytuacji w związku z tym Doradca może poprosić o dodatkowe dokumenty."

Przy czym nie precyzują na czym ta indywidualna ocena sytuacji przez Doradcę ma polegać, wiec uśmiechanie się wielce wskazane. I lepiej przyjść pewnie w garniturze niż dresach, bo w pierwszym przypadku KK z przeniesienia będzie na oświadczenie i na podstawie 3 wyciągów, a w drugim zaświadczenie, 6 wyciągów, pismo o zamknięciu starej i półroczne wyciągi z konta, na które wpływa pensja. Oczywiście w ramach uproszczonej procedury wyższej kultury bankowości :-))

Data: 2009-05-23 18:59:07
Autor: Tomasz Opalski
lukas obniża %
Andrzej <andrzejk@porsche.de> napisał(a):

przelewam więcej niż stówkę a % mi uciekają :)
no nic szukam lepszych warunków.

Nie łapię. Jesli spełniasz warunki, czyli stały miesięczny wpływ, plus 100 PLN na Oszczędzam, to musisz mieć więcej. Przecież to awtomata jest. Do nikogo nie trzeba sie uśmiechać, ani nic negocjować.

Tomek

--

lukas obniża %