Data: 2010-09-27 14:10:53 | |
Autor: Wemif | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana systemu informatycznego Banku". Trochę mnie ¶mieszy, że to karty czy usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie, system dostosowuje do ¶wiadczonych usług ;) a. |
|
Data: 2010-09-27 18:07:13 | |
Autor: witrak() | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
Wemif wrote:
Hm, my¶lę, że przegięli: to nie jest "ważny powód". witrak() |
|
Data: 2010-09-27 09:13:26 | |
Autor: Tomek z Wawy | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
On 27 Wrz, 18:07, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
> Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana Jemu Lukas wypowiedział umowę limitu zgodnie z roz. VII, paragrafem 6, pkt. 1, ppkt. o, co jest równoznaczne również z wypowiedzeniem KK, ale wszystko jest zgodnie z regulaminami :) |
|
Data: 2010-09-28 06:44:46 | |
Autor: xbartx | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
Dnia Mon, 27 Sep 2010 14:10:53 +0000, Wemif napisał(a):
Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana A to nie jest czasem związane z tym, że jakiś czas temu wysyłali pisma, że właściciel kk mają przedstawić, bodajże, zaświadczenie o zarobkach or sth. -- xbartx |
|
Data: 2010-09-28 09:19:00 | |
Autor: Wemif | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
xbartx <bart@hashzero.net> wrote:
Nie, powolali sie na par 4, ust 1o, VI, czyli: "o) wystapienia okoliczosci, w ktorych dalsze funkcjonowanie rachunku kredytowego przestaje byc mozliwe z przyczyn, ktorych bank nie mogl przewidziec w momencie podpisywania Umowy limitu: [...] - zmiana systemu informatycznego Banku" Wiec mieli prawo, tylko dziwi mnie, ze z takiego powodu chca tracic klienta. (ale może klientów, którzy karty używali, potraktowali inaczej, tego nie wiem). a. |
|
Data: 2010-09-28 09:31:02 | |
Autor: xbartx | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
Dnia Tue, 28 Sep 2010 09:19:00 +0000, Wemif napisał(a):
Wiec mieli prawo, tylko dziwi mnie, ze z takiego powodu chca tracic Więc może taki prikaz ustalono odgórnie. Albo po prostu, po zamianie systemu informatycznego, jako że nie złożyłeś zaświadczenia od dochodach, nie spełniasz wszystkich warunków dla posiadania kk stąd dostałeś bana od nowego systemu - tak to pokrętnie sobie interpretuję ;) -- xbartx |
|
Data: 2010-09-28 11:47:03 | |
Autor: wiatrak | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7q8ld$fop$1host.amsnet.pl... Sie nie przejmuj. Też mam ich kartę , ale sam im niedługo w ypowiem. Mało jej używam, więc nie wyrobię limitu zwalniaj±cego z opłaty. Sa lepsze karty. Ich karta to u mnie tylko rezerwowa. Zraziłem sie do niej bo często w nocy nie mogłem ni± zapłacić za paliwo. Non stop w nocy grzebia w systemie. Nie będzie mi jej żal. Niech sobie zabior±. wiatrak |
|
Data: 2010-09-28 20:33:38 | |
Autor: MarekM | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
W dniu 27.09.2010 16:10, Wemif pisze:
Ja też dostałem wypowiedzenie i też mnie to rozbawiło. Z karty korzystałem dość aktywnie. W sumie trzymałem ją z przyzwyczajenia (to była moja pierwsza KK) i bezpłatnego profesjonalnego konta pocztowego onet.pl. Onet zachował się ładnie i konto zyskało status "wieczyste", a po karcie Lukasa nie będę płakał. Skoro sami rezygnują ze swoich klientów... Marek |
|
Data: 2010-09-28 14:35:29 | |
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
On 28 Wrz, 20:33, MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska>
wrote: W dniu 27.09.2010 16:10, Wemif pisze: Według mnie, jest to tak idiotycznie nieprofesjonalne, że aż nie wiem, czy się z Lukasa ¶miać, czy podej¶ć z politowaniem. Skoro zmieniaj± system informatyczny, to taki wielki problem zamienić kartę klientowi na inny produkt współgraj±cy z nowym systemem? Pamiętam, że Eurobank jak tracił kontrakt z Premium Club, to postarał się o zamiennik dla klientów. |
|
Data: 2010-09-28 23:41:24 | |
Autor: notveryoldman | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
W dniu 2010-09-28 23:35, krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:
Skoro zmieniają No żaden przecież. Starą kartę zamienia się w oddziale na nową, Visa Silver, i po krzyku. Przychodzi poczta za kilkanaście dni. Ewentualnie trzeba się jeszcze raz wybrać za parę dni do oddziału, aby zlikwidować ubezpieczenie karty. -- notveryoldman |
|
Data: 2010-09-29 11:31:17 | |
Autor: MarekM | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
W dniu 2010-09-28 23:41, notveryoldman pisze:
Skoro zmieniająNo żaden przecież. Starą kartę zamienia się w oddziale na nową, Visa To chyba nie wszystkim. Ja dostałem wypowiedzenie limitu kredytowego i karty oraz informację, że mogę złożyć *wniosek* o nową kartę - jak rozumiem, w ramach standardowej procedury. Nie ma mowy o "zamianie" kart w ramach tego samego limitu kredytowego. Nie bardzo mam ochotę wnioskować nawet przez Internet, nie mówiąc już o pójściu do oddziału. Być może jestem zbyt "starym" klientem - kartę dostałem po złożeniu zaświadczenia o dochodach w 2003 roku. Nie mają odwagi prosić mnie o kolejne zaświadczenie, więc pod pretekstem zmiany systemów pozbywają się "niepewnego" klienta (który nigdy nie zalegał ze spłatami, ale cóż - widać im to nie wystarcza, potrzebny papierek). Marek |
|
Data: 2010-09-29 22:30:06 | |
Autor: Jaroslaw Berezowski | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
Dnia Wed, 29 Sep 2010 11:31:17 +0200, MarekM napisał(a):
Być może jestem zbyt "starym" klientem - kartę dostałem po złożeniuI pewnie wszystko w GP splacales :) To co sie dziwisz? -- Jaroslaw "jaros" Berezowski |
|
Data: 2010-09-29 23:10:36 | |
Autor: Mithos | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
W dniu 2010-09-29 22:30, Jaroslaw Berezowski pisze:
I pewnie wszystko w GP splacales :) To co sie dziwisz? Ja się dziwię. Klient, który od wielu lat spłaca wszystko w GP to stałe źródło dochodu. Oczywiście o ile robi jakiś obrót. -- Mithos |
|
Data: 2010-09-29 00:14:44 | |
Autor: Daniel Michalak | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
On 27 Wrz, 16:10, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana Witam wszystkich, ja tu po raz pierwszy :-) Jestem w analogicznej sytuacji. Od kilku miesięcy na wyci±gach była informacja, że od 1 paĽdziernika bank nie będzie obsługiwał karty Visa Classic, ale nie dostałem żadnego formalnego wypowiedzenia, tylko to info na wyci±gu z dopiskiem, że zgodnie z regulaminem mog± wypowiedzieć umowę (tak jak piszesz w zwi±zku z systemem informatycznym). Wcze¶niej nie otrzymałem żadnej pro¶by o za¶wiadczenie o zarobkach, ale mam tam też konto, na które wpływaj± moje dochody. Zdecydowałem się na wymianę karty na Visę Silver, ale po przeczytaniu przysłanej umowy zrezygnowałem - w umowie znalazły się zapisy, o których przez telefon nie informowano, chociaż pytałem o zmiany i różnice w stosunku do obecnych warunków - a to jakie¶ ubezpieczenie, a to okres egzekucji wydłużony do 4 lat (w obecnej umowie 2 lub 3), a kwota egzekucji podniesiona z 11.000 do 40.000 zł. Próbowałem telefonicznie dowiedzieć się, czy oni tę umowę w końcu wypowiadaj±, czy nie, ale pani uparcie tłumaczyła mi, że karta Classic nie będzie obsługiwana, ale umowy limitu bank nie wypowiada. Dziwne to wszystko dla mnie, z tym systemem informatycznym powołuj± się na regulamin umowy limitu, a w regulaminie karty (maj± dwa regulaminy - dla limitu i dla karty) nie znalazłem zapisów o możliwo¶ci wypowiedzenia umowy z tego powodu. No i nie wiem, czy bank może przestać obsługiwać kartę nie wypowiadaj±c umowy. Nie chce mi się z nimi kopać i przy najbliższej okazji pójdę wypowiedzieć umowę, skoro oni tego nie chc± zrobić. Jak znam życie, to niedługo mogę zapłacić za kolejny rok użytkowania karty ;-) Według mnie zmiana systemu informatycznego to tylko pretekst do zmiany umów. Pozdrawiam, Daniel Michalak |
|
Data: 2010-09-29 04:02:57 | |
Autor: Daniel Michalak | |
lukas wypowiada kk z powodu... | |
On 29 Wrz, 09:14, Daniel Michalak <d...@aol.pl> wrote:
(...) pójdę wypowiedzieć umowę, skoro Dostałem wypowiedzenie poczt± :-) |
|