lukas wypowiada kk z powodu...

Data: 2010-09-27 14:10:53
Autor: Wemif
lukas wypowiada kk z powodu...

Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana systemu informatycznego Banku". Trochę mnie ¶mieszy, że to karty czy
usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
system dostosowuje do ¶wiadczonych usług ;)

a.

Data: 2010-09-27 18:07:13
Autor: witrak()
lukas wypowiada kk z powodu...
Wemif wrote:

[...]

Hm, my¶lę, że przegięli: to nie jest "ważny powód".

witrak()

Data: 2010-09-27 09:13:26
Autor: Tomek z Wawy
lukas wypowiada kk z powodu...
On 27 Wrz, 18:07, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> system dostosowuje do ¶wiadczonych usług ;)

Hm, my¶lę, że przegięli: to nie jest "ważny powód".

Jemu Lukas wypowiedział umowę limitu zgodnie z roz. VII, paragrafem 6,
pkt. 1, ppkt. o, co jest równoznaczne również z wypowiedzeniem KK, ale
wszystko jest zgodnie z regulaminami :)

Data: 2010-09-28 06:44:46
Autor: xbartx
lukas wypowiada kk z powodu...
Dnia Mon, 27 Sep 2010 14:10:53 +0000, Wemif napisał(a):

Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
system dostosowuje do świadczonych usług ;)

A to nie jest czasem związane z tym, że jakiś czas temu wysyłali pisma, że właściciel kk mają przedstawić, bodajże, zaświadczenie o zarobkach or sth.

--
xbartx

Data: 2010-09-28 09:19:00
Autor: Wemif
lukas wypowiada kk z powodu...
xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

A to nie jest czasem zwi±zane z tym, że jaki¶ czas temu wysyłali pisma, że wła¶ciciel kk maj± przedstawić, bodajże, za¶wiadczenie o zarobkach or sth.

Nie, powolali sie na par 4, ust 1o, VI, czyli:

"o) wystapienia okoliczosci, w ktorych dalsze funkcjonowanie rachunku kredytowego przestaje byc mozliwe z przyczyn, ktorych bank nie mogl
przewidziec w momencie podpisywania Umowy limitu:
[...]
- zmiana systemu informatycznego Banku"

Wiec mieli prawo, tylko dziwi mnie, ze z takiego powodu chca tracic klienta.
(ale może klientów, którzy karty używali, potraktowali inaczej, tego nie
wiem).

a.

Data: 2010-09-28 09:31:02
Autor: xbartx
lukas wypowiada kk z powodu...
Dnia Tue, 28 Sep 2010 09:19:00 +0000, Wemif napisał(a):

Wiec mieli prawo, tylko dziwi mnie, ze z takiego powodu chca tracic
klienta. (ale moĹĽe klientĂłw, ktĂłrzy karty uĹĽywali, potraktowali inaczej,
tego nie wiem).

Więc może taki prikaz ustalono odgórnie. Albo po prostu, po zamianie systemu informatycznego, jako że nie złożyłeś zaświadczenia od dochodach, nie spełniasz wszystkich warunków dla posiadania kk stąd dostałeś bana od nowego systemu - tak to pokrętnie sobie interpretuję ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-28 11:47:03
Autor: wiatrak
lukas wypowiada kk z powodu...

Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7q8ld$fop$1host.amsnet.pl...

[...]

Sie nie przejmuj. Też mam ich kartę , ale sam im niedługo w ypowiem. Mało jej używam, więc nie wyrobię limitu zwalniaj±cego z opłaty. Sa lepsze karty. Ich karta to u mnie tylko rezerwowa. Zraziłem sie do niej bo często w nocy nie mogłem  ni± zapłacić za paliwo. Non stop w nocy grzebia w systemie.
  Nie będzie mi jej żal. Niech sobie zabior±.

wiatrak

Data: 2010-09-28 20:33:38
Autor: MarekM
lukas wypowiada kk z powodu...
W dniu 27.09.2010 16:10, Wemif pisze:

[...]

Ja też dostałem wypowiedzenie i też mnie to rozbawiło.

Z karty korzystałem dość aktywnie. W sumie trzymałem ją z przyzwyczajenia (to była moja pierwsza KK) i bezpłatnego profesjonalnego konta pocztowego onet.pl. Onet zachował się ładnie i konto zyskało status "wieczyste", a po karcie Lukasa nie będę płakał. Skoro sami rezygnują ze swoich klientów...

Marek

Data: 2010-09-28 14:35:29
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
lukas wypowiada kk z powodu...
On 28 Wrz, 20:33, MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska>
wrote:
> [...]

> system dostosowuje do ¶wiadczonych usług ;)

Ja też dostałem wypowiedzenie i też mnie to rozbawiło.

Z karty korzystałem do¶ć aktywnie. W sumie trzymałem j± z
przyzwyczajenia (to była moja pierwsza KK) i bezpłatnego profesjonalnego
konta pocztowego onet.pl. Onet zachował się ładnie i konto zyskało
status "wieczyste", a po karcie Lukasa nie będę płakał. Skoro sami
rezygnuj± ze swoich klientów...

Marek

Według mnie, jest to tak idiotycznie nieprofesjonalne, że aż nie wiem,
czy się z Lukasa ¶miać, czy podej¶ć z politowaniem. Skoro zmieniaj±
system informatyczny, to taki wielki problem zamienić kartę klientowi
na inny produkt współgraj±cy z nowym systemem?
Pamiętam, że Eurobank jak tracił kontrakt z Premium Club, to postarał
się o zamiennik dla klientów.

Data: 2010-09-28 23:41:24
Autor: notveryoldman
lukas wypowiada kk z powodu...
W dniu 2010-09-28 23:35, krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:
Skoro zmieniajÄ…
system informatyczny, to taki wielki problem zamienić kartę klientowi
na inny produkt współgrający z nowym systemem?

No żaden przecież. Starą kartę zamienia się w oddziale na nową, Visa Silver, i po krzyku. Przychodzi poczta za kilkanaście dni. Ewentualnie trzeba się jeszcze raz wybrać za parę dni do oddziału, aby zlikwidować ubezpieczenie karty.

--
notveryoldman

Data: 2010-09-29 11:31:17
Autor: MarekM
lukas wypowiada kk z powodu...
W dniu 2010-09-28 23:41, notveryoldman pisze:

Skoro zmieniajÄ…
system informatyczny, to taki wielki problem zamienić kartę klientowi
na inny produkt współgrający z nowym systemem?
No ĹĽaden przecieĹĽ. StarÄ… kartÄ™ zamienia siÄ™ w oddziale na nowÄ…, Visa
Silver, i po krzyku. Przychodzi poczta za kilkanaście dni. Ewentualnie
trzeba się jeszcze raz wybrać za parę dni do oddziału, aby zlikwidować
ubezpieczenie karty.

To chyba nie wszystkim. Ja dostałem wypowiedzenie limitu kredytowego i karty oraz informację, że mogę złożyć *wniosek* o nową kartę - jak rozumiem, w ramach standardowej procedury. Nie ma mowy o "zamianie" kart w ramach tego samego limitu kredytowego. Nie bardzo mam ochotę wnioskować nawet przez Internet, nie mówiąc już o pójściu do oddziału.

Być może jestem zbyt "starym" klientem - kartę dostałem po złożeniu zaświadczenia o dochodach w 2003 roku. Nie mają odwagi prosić mnie o kolejne zaświadczenie, więc pod pretekstem zmiany systemów pozbywają się "niepewnego" klienta (który nigdy nie zalegał ze spłatami, ale cóż - widać im to nie wystarcza, potrzebny papierek).

Marek

Data: 2010-09-29 22:30:06
Autor: Jaroslaw Berezowski
lukas wypowiada kk z powodu...
Dnia Wed, 29 Sep 2010 11:31:17 +0200, MarekM napisał(a):

[...]
I pewnie wszystko w GP splacales :) To co sie dziwisz?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-09-29 23:10:36
Autor: Mithos
lukas wypowiada kk z powodu...
W dniu 2010-09-29 22:30, Jaroslaw Berezowski pisze:
I pewnie wszystko w GP splacales :) To co sie dziwisz?

Ja się dziwię. Klient, który od wielu lat spłaca wszystko w GP to stałe źródło dochodu. Oczywiście o ile robi jakiś obrót.

--
Mithos

Data: 2010-09-29 00:14:44
Autor: Daniel Michalak
lukas wypowiada kk z powodu...
On 27 Wrz, 16:10, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
[...]

Witam wszystkich, ja tu po raz pierwszy :-)

Jestem w analogicznej sytuacji. Od kilku miesięcy na wyci±gach była
informacja, że od 1 paĽdziernika bank nie będzie obsługiwał karty Visa
Classic, ale nie dostałem żadnego formalnego wypowiedzenia, tylko to
info na wyci±gu z dopiskiem, że zgodnie z regulaminem mog±
wypowiedzieć umowę (tak jak piszesz w zwi±zku z systemem
informatycznym). Wcze¶niej nie otrzymałem żadnej pro¶by o
za¶wiadczenie o zarobkach, ale mam tam też konto, na które wpływaj±
moje dochody. Zdecydowałem się na wymianę karty na Visę Silver, ale po
przeczytaniu przysłanej umowy zrezygnowałem - w umowie znalazły się
zapisy, o których przez telefon nie informowano, chociaż pytałem o
zmiany i różnice w stosunku do obecnych warunków - a to jakie¶
ubezpieczenie, a to okres egzekucji wydłużony do 4 lat (w obecnej
umowie 2 lub 3), a kwota egzekucji podniesiona z 11.000 do 40.000 zł.
Próbowałem telefonicznie dowiedzieć się, czy oni tę umowę w końcu
wypowiadaj±, czy nie, ale pani uparcie tłumaczyła mi, że karta Classic
nie będzie obsługiwana, ale umowy limitu bank nie wypowiada. Dziwne to
wszystko dla mnie, z tym systemem informatycznym powołuj± się na
regulamin umowy limitu, a w regulaminie karty (maj± dwa regulaminy -
dla limitu i dla karty) nie znalazłem zapisów o możliwo¶ci
wypowiedzenia umowy z tego powodu. No i nie wiem, czy bank może
przestać obsługiwać kartę nie wypowiadaj±c umowy. Nie chce mi się z
nimi kopać i przy najbliższej okazji pójdę wypowiedzieć umowę, skoro
oni tego nie chc± zrobić. Jak znam życie, to niedługo mogę zapłacić za
kolejny rok użytkowania karty ;-) Według mnie zmiana systemu
informatycznego to tylko pretekst do zmiany umów.

Pozdrawiam,
Daniel Michalak

Data: 2010-09-29 04:02:57
Autor: Daniel Michalak