lukas wypowiada kk z powodu...

Data: 2010-09-28 11:47:03
Autor: wiatrak
lukas wypowiada kk z powodu...

Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości news:i7q8ld$fop$1host.amsnet.pl...

Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
system dostosowuje do świadczonych usług ;)

Sie nie przejmuj. Też mam ich kartę , ale sam im niedługo w ypowiem. Mało jej używam, więc nie wyrobię limitu zwalniającego z opłaty. Sa lepsze karty. Ich karta to u mnie tylko rezerwowa. Zraziłem sie do niej bo często w nocy nie mogłem  nią zapłacić za paliwo. Non stop w nocy grzebia w systemie.
  Nie będzie mi jej żal. Niech sobie zabiorą.

wiatrak

lukas wypowiada kk z powodu...