lukas wypowiada kk z powodu...

Data: 2010-09-28 20:33:38
Autor: MarekM
lukas wypowiada kk z powodu...
W dniu 27.09.2010 16:10, Wemif pisze:

Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
system dostosowuje do świadczonych usług ;)

Ja też dostałem wypowiedzenie i też mnie to rozbawiło.

Z karty korzystałem dość aktywnie. W sumie trzymałem ją z przyzwyczajenia (to była moja pierwsza KK) i bezpłatnego profesjonalnego konta pocztowego onet.pl. Onet zachował się ładnie i konto zyskało status "wieczyste", a po karcie Lukasa nie będę płakał. Skoro sami rezygnują ze swoich klientów...

Marek

Data: 2010-09-28 14:35:29
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
lukas wypowiada kk z powodu...
On 28 Wrz, 20:33, MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska>
wrote:
W dniu 27.09.2010 16:10, Wemif pisze:

> Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
> systemu informatycznego Banku". Trochê mnie ¶mieszy, ¿e to karty czy
> us³ugi bank uzale¿nia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
> system dostosowuje do ¶wiadczonych us³ug ;)

Ja te¿ dosta³em wypowiedzenie i te¿ mnie to rozbawi³o.

Z karty korzysta³em do¶æ aktywnie. W sumie trzyma³em j± z
przyzwyczajenia (to by³a moja pierwsza KK) i bezp³atnego profesjonalnego
konta pocztowego onet.pl. Onet zachowa³ siê ³adnie i konto zyska³o
status "wieczyste", a po karcie Lukasa nie bêdê p³aka³. Skoro sami
rezygnuj± ze swoich klientów...

Marek

Wed³ug mnie, jest to tak idiotycznie nieprofesjonalne, ¿e a¿ nie wiem,
czy siê z Lukasa ¶miaæ, czy podej¶æ z politowaniem. Skoro zmieniaj±
system informatyczny, to taki wielki problem zamieniæ kartê klientowi
na inny produkt wspó³graj±cy z nowym systemem?
Pamiêtam, ¿e Eurobank jak traci³ kontrakt z Premium Club, to postara³
siê o zamiennik dla klientów.

Data: 2010-09-28 23:41:24
Autor: notveryoldman
lukas wypowiada kk z powodu...
W dniu 2010-09-28 23:35, krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:
Skoro zmieniajÄ…
system informatyczny, to taki wielki problem zamienić kartę klientowi
na inny produkt współgrający z nowym systemem?

No żaden przecież. Starą kartę zamienia się w oddziale na nową, Visa Silver, i po krzyku. Przychodzi poczta za kilkanaście dni. Ewentualnie trzeba się jeszcze raz wybrać za parę dni do oddziału, aby zlikwidować ubezpieczenie karty.

--
notveryoldman

Data: 2010-09-29 11:31:17
Autor: MarekM
lukas wypowiada kk z powodu...
W dniu 2010-09-28 23:41, notveryoldman pisze:

[...]

To chyba nie wszystkim. Ja dostałem wypowiedzenie limitu kredytowego i karty oraz informację, że mogę złożyć *wniosek* o nową kartę - jak rozumiem, w ramach standardowej procedury. Nie ma mowy o "zamianie" kart w ramach tego samego limitu kredytowego. Nie bardzo mam ochotę wnioskować nawet przez Internet, nie mówiąc już o pójściu do oddziału.

Być może jestem zbyt "starym" klientem - kartę dostałem po złożeniu zaświadczenia o dochodach w 2003 roku. Nie mają odwagi prosić mnie o kolejne zaświadczenie, więc pod pretekstem zmiany systemów pozbywają się "niepewnego" klienta (który nigdy nie zalegał ze spłatami, ale cóż - widać im to nie wystarcza, potrzebny papierek).

Marek

Data: 2010-09-29 22:30:06
Autor: Jaroslaw Berezowski
lukas wypowiada kk z powodu...
Dnia Wed, 29 Sep 2010 11:31:17 +0200, MarekM napisał(a):

[...]
I pewnie wszystko w GP splacales :) To co sie dziwisz?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-09-29 23:10:36
Autor: Mithos
lukas wypowiada kk z powodu...
W dniu 2010-09-29 22:30, Jaroslaw Berezowski pisze:
I pewnie wszystko w GP splacales :) To co sie dziwisz?

Ja się dziwię. Klient, który od wielu lat spłaca wszystko w GP to stałe źródło dochodu. Oczywiście o ile robi jakiś obrót.

--
Mithos

lukas wypowiada kk z powodu...