lukas zapomnial o mnie, agrocole przypomniał

Data: 2012-12-01 15:46:20
Autor: zlotowinfo
lukas zapomnial o mnie, agrocole przypomniał
lukas po 6 miechów nieaktywnosci zamykał konto
kredytagrikol sobie przypomniał

jak uzyskać teraz dostęp internetowy
dadzą po telefonie czy wizyta?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-03 18:08:03
Autor: Arek
zlotowinfo napisał(a) w wiadomości: ...
lukas po 6 miechów nieaktywnosci zamykał konto
kredytagrikol sobie przypomniał

jak uzyskać teraz dostęp internetowy
dadzą po telefonie czy wizyta?

A miałeś?
Chyba dłużej nie uzywałem, bank się zmienił, a mnie nie zamknęli.
Przy zakładaniu konta klient sobie definiował coś jakby 6-cyfrowy
PIN i mozna było tym się posłużyć w kontaktach z Lukasem.
Nie wiem czy do odblokowania przez telefon wystarczy.

Arek

lukas zapomnial o mnie, agrocole przypomniał