lusterka alternatywne

Data: 2011-01-28 13:13:49
Autor: Krzysiek Kielczewski
lusterka alternatywne
On 2011-01-28, ollo@z.pl <ollo@z.pl> wrote:
Czesc,

no i pytanie, czy warto kupowac lusterka producentow alternatywnych
(patrz chyba chinskich). Gdzies widzialem lusterko firmy TYC
elektryczne, podgrzewane czarne (pod malowanie po podszlifowaniu) za
ca 135 zl brutto (do Seata Cordoby). Czy to jest warte zachodu? Macie
doswiadczenia z takimi lusterkami (dobre i zle)?

Do volvo TYC spasował idealnie, podgrzewanie działa, regulacja działa.
Teraz mi jakiś utas połamał drugie - planuje kupić tej samej firmy. Jak
kiedyś kupiłem jakieś jeszcze tańsze  (afair jakieś 60pln za ręcznie
regulowane lusterko do astry) to się używać nie dało: taki słaby
plastik, że od 100km/h drgało niepozwalając nic dostrzec. Nazwy tej
tańszej firmy niestety za cholerę nie mogę sobie przypomnieć.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

lusterka alternatywne