lusterka zbyt kompatybilne?

Data: 2010-11-20 10:17:07
Autor: G Nowak
lusterka zbyt kompatybilne?
Po jakimś czasie zauważyłam, że owszem jak ustawiam  na L-lewe to
tylko
ona się rusza, ale z kolei jak przekręcę na P to już i prawe i lewe
lusterko się rusza
a jak wiadomo nie zawsze to ustawienie pasuje kierowcy jeśli wpierw
lewym się całkowicie dopasowało.
Serwisant powiedział, że to tak było od początku, no a ja dałabym

Serwisant robi Cie w bambuko. Mozesz powiedziec, co to za samochod? Mialem to samo w swoim Passacie 2004r po dokladniejszym umyciu.

--
pozdr

lusterka zbyt kompatybilne?