lusterka zbyt kompatybilne?

Data: 2010-11-20 12:01:38
Autor: KM
lusterka zbyt kompatybilne?

"Suri" <bukfa@poczta.fm> wrote in message news:1757168c-af24-4e36-a3a1->e865e8f5e0c9@o14g2000yqe.googlegroups.com...
Witam.
W moim aucie, lusterka są elektrycznie ustawiane, przy pomocy
jak wiadomo takiego pokrętła z oznaczeniami: P-prawe, L- lewe i
kropka na środku jałowe.Na początku zdawało mi się, że jak
przekręciłam
pokrętło w prawo to mogłam ustawić prawe i tylko prawe lusterko i
podobnie z lewym: lewe i tylko lewe po przekręceniu na L'ke.
Kropka ' luz' nic nie przestawiała - wiadomo.
Po jakimś czasie zauważyłam, że owszem jak ustawiam  na L-lewe to
tylko
ona się rusza, ale z kolei jak przekręcę na P to już i prawe i lewe
lusterko się rusza
a jak wiadomo nie zawsze to ustawienie pasuje kierowcy jeśli wpierw
lewym się całkowicie dopasowało.
Serwisant powiedział, że to tak było od początku, no a ja dałabym
sobie
uciąć palec, że od początku każde 'literka odrębnie poruszała'
lusterka
a teraz ta prawa się zacięła.
Proszę, jeśli by ktoś mógł mi powiedzieć, czy to serwisant robi mnie w
bambuko, czy rzeczywiście tak jest w każdym samochodzie.
Dziękuję. Mam nadzieje, ze nie za mocno namotałam.

Witam!

Nie wiem jaki to samochod, ale jesli to VW to jest taka opcja w module komfortu - synchronicznej regulacji lusterek. Roznicza jednak polega na tym ze w pozycji L - regulujemy jednoczesnie L+P, natmoiast w pozycji P regulacja tylko P.

Pozdrawiam!
KM

lusterka zbyt kompatybilne?