lusterka zbyt kompatybilne?

Data: 2010-11-20 12:10:52
Autor: to
lusterka zbyt kompatybilne?
begin Suri
Po jakimś czasie zauważyłam, że
owszem jak ustawiam  na L-lewe to tylko
ona się rusza, ale z kolei jak przekręcę na P to już i prawe i lewe
lusterko się rusza

Tak dokładnie mam w Octavii i tak powinno być. No, prawie dokładnie, bo prawe reguluje się osobno, natomiast regulując lewe regulują się oba. Jest to duże ułatwienie gdy autem jeżdżą dwie osoby. Wystarczy wtedy regulować jedno lusterko. Dziwne, że u Ciebie jest odwrotnie. To Twoje auto to nie jest czasem anglik? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-20 05:49:18
Autor: Suri
lusterka zbyt kompatybilne?
Wstępnie dziękuje za żywy odzew.
_______________________________
W książce instruktażowej pisze tak:
cytuję dosłownie:
''Pozycja L
- równocześnie prawe i lewe lusterko(tylko
samochody z układem komfortowym)
-lewe lusterko(tylko samochody bez elektrycznych
podnośników szyb)
Pozycja R{(ja błędnie określiłam P)}
Regulacja położenia prawego usterka.
Jeśli wystąpi uszkodzenie elektrycznej regulacji
położenia,lusterka można przestawiać ręcznie, naciskając
na krawędź powierzchni zwierciadła" - koniec cytatu i nic
więcej  nima
Skąd mam wiedzieć psiajegomac czy moje auto jest z układem komfort?
Ma elek. lusterka ale siedzenie manualnie i nie podgrzewane.
--
* Tell me why are we, so blind to see
That the one's we hurt, are you and me *

Data: 2010-11-20 08:33:04
Autor: Pszemol
"Suri" <bukfa@poczta.fm> wrote in message news:480c6997-aba2-4a35-8fc2-457d2ba33fb0z19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

No napisali Ci... "tylko samochody bez elektrycznych podnośników szyb".
Masz elektryczne podnośniki szyb?

Pozycja R to od angielskiego "right", czyli "prawe" :-)
Pozycja L to od angielskiego "left", czyli "lewe", akurat literka się zgadza.

Data: 2010-11-20 08:49:32
Autor: Suri
On 20 Lis, 15:33, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"Suri" <bu...@poczta.fm> wrote in message

> [...]
> - r wnocze nie prawe i lewe lusterko(tylko
> samochody z uk adem komfortowym)
> -lewe lusterko(tylko samochody bez elektrycznych
> podno nik w szyb)
> Pozycja R{(ja b dnie okre li am P)}
> Regulacja po o enia prawego usterka.
> Je li wyst pi uszkodzenie elektrycznej regulacji
> po o enia,lusterka mo na przestawia r cznie, naciskaj c
> na kraw d powierzchni zwierciad a" - koniec cytatu i nic
> wi cej  nima
> Sk d mam wiedzie psiajegomac czy moje auto jest z uk adem komfort?
> Ma elek. lusterka ale siedzenie manualnie i nie podgrzewane.

No napisali Ci... "tylko samochody bez elektrycznych podno nik w szyb".
Masz elektryczne podno niki szyb?

Błagam, prościej bo nic nie rozumiem - jakieś zaciemnienisposlpolitis..
To co, dobrze działa, czy nie? Dodam, ze w instrukcji, są
pokazane gadżety, których ja w samochodzie nie posiadam.
To już zbaraniałam kompletnie. Ja wciąż obstaję przy tym, że
każde działało odrębnie, a nie jedno L ustawiało dwa a drugie P jedno.
Przecież nie mogłam sobie tego wymyślić, skoro nigdy wcześniej
nie miałam samochodu ze starowanymi automatem lusterkami.
Plis, jeszcze tylko to i nie męczę grupowiczów - słowo.
Tak?Nie?

Data: 2010-11-20 18:00:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-11-20 17:49, Suri pisze:
[...]

pokazane gadĹźety, ktĂłrych ja w samochodzie nie posiadam.

Tak, dobrze to działa.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-21 01:24:16
Autor: Michal Lukasik
lusterka zbyt kompatybilne?
Dnia 20.11.2010, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Tak, dobrze to działa.

No niebardzo. Przeczytaj pierwszy post, wg. niego wszystko działa
odwrotnie (po angielsku).

IMO to kwestia konfiguracji 'modułu komfortu', w serwisie musieli coś
namieszać.
--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

lusterka zbyt kompatybilne?