lusterko - Seat Cordoba

Data: 2009-03-10 00:02:04
Autor: JKK
lusterko - Seat Cordoba

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:fj7br49l9ndheetro9fm0fcja6g9vnvjp74ax.com...
ktos kupowal moze zamiennik lusterka do Seata Cordoby 2002. W ASO ca
400 zl, a zamiennik ca 200 zl. Kompatybilny jest sposob mocowania, czy
calosc jest taka sama - ksztalt, srodek i mechanizmy w srodku?

Macie doswiadczenia z tej materii?

Ja mam doswiadczenie takie, ze do Corsy B kupilem za ~20 PLN
(cale, sterowanie reczne) i wszystko pasowalo i dziala jak nalezy :-)
Made in Taiwan.

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-10 00:06:03
Autor: red
lusterko - Seat Cordoba
On 2009-03-10 00:02:04 +0100, "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> said:

Made in Taiwan.

Oryginalne też będzie Taiwan czy inna Malezja, tylko nie odpadnie przy większej prędkości :)

lusterko - Seat Cordoba