lusterko wewnetrzne + przednia szyba :)

Data: 2009-10-29 23:16:36
Autor: Leszek Kowalski
lusterko wewnetrzne + przednia szyba :)

Użytkownik "mateusx6" <mateusx6@wp.pl> napisał w wiadomości news:hc965b$4gv$1inews.gazeta.pl...
czym przykleic lusterko wewnetrzne do przedniej szyby ? superglue nie daje rady :)

Jedź tam gdzie wymieniaja szyby samochodowe. Mają doświadczenie i nie skasują więcej niż tubka kleju, który i tak użyjesz tylko raz. Pewnośc też większa. Mi przy wymianie szyby przykleili z rok temu i do dziś się dobrze trzyma, a w razie "W" to mam fakturę i jakaś gwarancja też pewnie na to jest.

Leszek Kowalski

lusterko wewnetrzne + przednia szyba :)