lustracja ksiezy nie wystarczy

Data: 2009-03-28 12:18:40
Autor: fresh
lustracja ksiezy nie wystarczy
http://wiadomosci.onet.pl/1942620,11,item.html
konieczna pilna lustracja dziennikarzy, sedziow, prokuratorow
i wykladowcow rowniez ...

Data: 2009-03-28 14:47:13
Autor: Bad Behaviour
fresh wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/1942620,11,item.html
konieczna pilna lustracja dziennikarzy, sedziow, prokuratorow
i wykladowcow rowniez ...

Juz za pozno na lustracje. Lustracje trzeba bylo przeprowadzic mniej wiecej wtedy, kiedy skutecznie zlustrowano Caucescu.

Data: 2009-03-28 14:57:29
Autor: Panslavista
lustracja ksiezy nie wystarczy

Uzytkownik "Bad Behaviour" <bad@bevahiour.co.nz> napisal w wiadomosci
fresh wrote:
> [...]

Juz za pozno na lustracje. Lustracje trzeba bylo przeprowadzic mniej
wiecej wtedy, kiedy skutecznie zlustrowano Caucescu.

Pozostaje kastracja wszystkich duchownych trzech "wielgich" religii.

Data: 2009-03-28 14:59:34
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 14:47:13 +0100, Bad Behaviour napisał(a):

Juz za pozno na lustracje. Lustracje trzeba bylo przeprowadzic mniej wiecej wtedy, kiedy skutecznie zlustrowano Caucescu.

Niestety, na skuteczną jest za późno, tym bardziej, że po 20 latach
gwnianej tresury ludziom to już wisi.
Ale trzeba ją robić, dla sprawiedliwości.
pz
Piotr

Data: 2009-03-28 15:29:04
Autor: Bad Behaviour
Piotr wrote:
[...]

Lustrację trzeba robić, ale skuteczną - tak, jak zlustrowano Caucescu. Jedyny dobry kapuś to wiadomo jaki.

Data: 2009-03-28 15:31:26
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 15:29:04 +0100, Bad Behaviour napisał(a):

Lustrację trzeba robić, ale skuteczną - tak, jak zlustrowano Caucescu. Jedyny dobry kapuś to wiadomo jaki.

Ja bym wolał aby karą było odsunięcie od koryta. I, żeby to objęło też
aparatczyków, co jasne.
pz
Piotr

Data: 2009-03-28 15:31:04
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:17nbtkc8n93nl$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Gadaniem! Lustracji nie da się zrobić, dopóki ludzie z układu Magdalenki są u władzy, Kaczyńscy skutecznie lustrację uwalili, siebie nie będą [przecież lustrować.

boukun

Data: 2009-03-28 15:33:45
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 15:31:04 +0100, boukun napisał(a):

Gadaniem! Lustracji nie da się zrobić, dopóki ludzie z układu Magdalenki są u władzy, Kaczyńscy skutecznie lustrację uwalili, siebie nie będą [przecież lustrować.

A tobie na co lustracja, miłośniku komuny? Jeszcze ci wyciągniemy kwitki na
tatusia, wujka i brachola...
Idź se pograć tę fałszywą nutkę na pl.soc.seksautorski.
pz
Piotr

Data: 2009-03-28 15:40:44
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:t06800k90bk2.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A kto będzie grafologiem? Ziobro vs Kaczyński? Toć oni rodem z komuny przerobili naród przy okrągłym stole. Komunę Piotrusiu nikt nie rozwalił, komuna ma się lepiej jak nigdy dotąd, faryzeuszu... Komunę trzeba było rozwalić w 1981 roku. Ale tatusiowie Kaczyńskich dobrze wyszkolili aparat władzy.

boukun

Data: 2009-03-28 15:49:55
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 15:40:44 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Kaczyńscy mają w tym mizerny udział. "Inni"  spory. Ty zwalczasz Kaczorow a
"innych" wspierasz, dlatego przychodzi mi do głowy proste rozwiązanie,
jesteś bokun kretem, który udaje opozycję, czyli sobie robisz (albo ktoś ci
robi) papiery. Jak Michnik w swoim czasie...
pz
Piotr

Data: 2009-03-28 18:16:51
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1eypa9338pxou.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Rzecz w tym, że mają udział, a robią się za "opozycję", a ja po prostu nie lubię faryzeuszy i kretów...

boukun

Data: 2009-03-28 17:28:41
Autor: cirrus
Użytkownik "fresh" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomości news:gql122$3te$1achot.icm.edu.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/1942620,11,item.html
konieczna pilna lustracja dziennikarzy, sedziow, prokuratorow
i wykladowcow rowniez ...

Ale wcześniej kretynów jak ty.

--
stevep

Data: 2009-03-28 23:47:45
Autor: matusm
[...]

i wykladowcow rowniez ...nie predko w koncu ciagle,,,,,,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-03-29 00:25:22
Autor: Panslavista
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> konieczna pilna lustracja dziennikarzy, sedziow, prokuratorow
> i wykladowcow rowniez ...nie predko w koncu ciagle,,,,,,,,,,,,,,

Kastracja za współpracę...

lustracja ksiezy nie wystarczy