lustracja prezesow ogrodkow dzialkowych tez wskazana

Data: 2009-08-13 00:43:20
Autor: bourbaki
lustracja prezesow ogrodkow dzialkowych tez wskazana
Data: 2009-08-12 23:33:02
Autor: Antenka
lustracja prezesow ogrodkow dzialkowych tez wskazana
On 13 Sie, 00:43, "bourbaki" <bourba...@go2.pl> wrote:
http://www.tvn24.pl/2246304,12690,0,8,1,emerytka-ukarana-za-figurke,w...

I to jest najlepszy dowód, że trzeba jak najprędzej uwłaszyć
działkowiczów za symboliczną złotówka, wtedy byle czubek nie będzie
się wtrącał co, ktoś postawił w ogrodzie, a Polski Związek Działkowców
zlikwidować, bo to ponoć jedna wielka komunistyczna sitwa.

Antenka

P.s. Ciekawe,jakby pan prezes zareagował, gdyby jego kumpel z zarządu
postawił na swojej działce posążek Buddy..... ;-?

Data: 2009-08-13 09:11:58
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Działka to nie miejsce kultu religijnego, sąsiadów może to razić.. Zachowanie prezesa jak najbardziej prawidłowe..

Data: 2009-08-13 00:28:46
Autor: Antenka
lustracja prezesow ogrodkow dzialkowych tez wskazana
Nikogo nie powinno obchodzić co starsza pani robi na swojej działce.
Barbarzyństwem jest pozbawienie jej tej działki, gdzie u schyłku swych
dni pragnie wypoczywać. Znam podobne przypadki z okolic Poznania, jak
prezesi postepują szczególnie ze starszymi ludźmi, którzy nie potrafią
się bronić. Pod byle pretekstem odbierają im działki, by wziąć dużą
kasę za pośrednictwo w jej sprzedaży ("odstępne").

Antenka

P.s. Przypuszczam, że właśnie od to chodzi w tym przypadku, a figurka
Matki Boskiej jest tylko pretekstem, żeby na starszej pani zarobić.

Data: 2009-08-13 11:51:02
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Mogła sobie ta figurkę postawić w altance, tak żeby nie drażnić współdziałkowiczów.. Tak to już jest że niektórych ludzi drażni ostentacyjne, publiczne wyznawanie jakichś religii..

Data: 2009-08-13 10:24:13
Autor: Jan

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:aeeaa4a4-49c8-4dff-a6fa-439394ecde79k6g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Czy ty wiesz co piszesz, za komuny jeszcze nie pomyslal o sitwie a jusz byl przesluchiwany.
To nie RP a komuna potworzyla ogrodki dzialkowe. RP tworzy dzialki pod mostem, i w kanalach.
Emeryt

Data: 2009-08-13 01:30:15
Autor: Antenka
On 13 Sie, 10:24, "Jan" <san...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:aeeaa4a4-49c8-4dff-a6fa-439394ecde79k6g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

przesluchiwany.
To nie RP a komuna potworzyla ogrodki dzialkowe. RP tworzy dzialki pod

No i w tym sedno. Nikt by panu nie odebrał działki, gdyby pan miał akt
własności. A tak fora ze dwora. Niestety tereny ogródków działkowych,
szczególnie tych lężących w obrebie miast są łakomym kąskiem dla
rządzącej sitwy, która ma okazję do zasilenia swoich osobistych kont.

Antenka

Data: 2009-08-13 11:55:47
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Czego sie burzysz? Przecież to Twój ulubiony system - _kapitalizm_ .. Myślisz że dla nich pieniądze leżą na ulicy? Nie - kapitalistyczne ryje muszą je wydrzeć normalnym ludziom..

Data: 2009-08-13 11:37:59
Autor: Antenka
[...]

Nigdy nigdzie nie napisałam, że krwiożerczy kapitalizm to mój ulubiony
system, Jadrysiu -to po pierwsze.

Po drugie,  ponieważ ktoś w mojej rodzinie też ma tzw. działkę ROD,
wiem coś na ten temat. Nikt nigdy nie dostał działki za darmo  - nawet
w PRL- u  nie robiono takich prezentów. Trzeba było wnieść niemałą
kwotę, a później co roku ładować setki złotych na PZD oraz wnosić
wszelkie opłaty związane z eksploatacją (woda, energia elektryczna,
śmieci itp. oprócz tego spore koszty ponosił indywidualnie działkowiec
za doprowadzenie wody na działkę, instalacji elektrycznej, za
ogrodzenie ). Uważam, że najlepszym rozwiązaniem byłoby uwłaszczenie
działkowców ( oczywiście jeżeli jest jasna sytuacja z gruntem), za
"symboliczną złówkę", z dużą bonifikatą. A tak działkowiec, który
zainwestował w ogród tysiące zł ( domek, mała architektura, nasadzenia
itd ), kiedy dochodzi do jego likwidacji i wjeżdża buldożer może se
tylko pokrzyczeć, bo nie przysługuje mu nawet odszkodowanie.

Antenka

Data: 2009-08-13 20:51:34
Autor: Panslavista
lustracja prezesow ogrodkow dzialkowych tez wskazana

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

A amortyzacja inwestycji?

Data: 2009-08-13 12:02:47
Autor: Antenka
lustracja prezesow ogrodkow dzialkowych tez wskazana
A amortyzacja inwestycji?

No tak - teĹź prawda

Antenka

Data: 2009-08-13 20:58:48
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Zgadzam się - tak powinno być: uwłaszczenie sprzedanie za symboliczną opłatą.. Ale najprawdopodobniej nie będzie, ponieważ mamy kapitalizm i już kapitaliści kładą brudne łapska na te działki. Tym bardziej że niektóre ogródki działkowe leżą na  terenach wartych grube miliony zł.

Data: 2009-08-13 12:11:31
Autor: Antenka
[...]

No właśnie o tym pisałam wyżej. Czy zdajesz sobie sprawę co się dzieje
w Poznaniu? Grobelny odbiera ogródki starszym ludziom, którzy czasami
uprawiają je z pokolenia na pokolenia od międzywojnia ( po rodzicach,
babci, dziadku) :(

Antenka

P.s. Serce boli,  jak się widzi łzy tych biednych staruszków. ;-(

Antenka

Data: 2009-08-13 21:29:46
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Tak, wiem, słyszałem.. Miasto to mamy piękne, ale za to mamy pecha do ludzi rządzących nim.. :-( Dlaczego ten złodziej nie siedzi w więzieniu??

Data: 2009-08-13 12:38:01
Autor: Antenka
On 13 Sie, 21:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

ludzi rządzących nim.. :-(
Dlaczego ten złodziej nie siedzi w więzieniu??

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Został skazany na 8 lat w zawieszeniu chyba na 5, ale odwołał się od
wyroku. Sprawa celowo się ślimaczy, gdy on w tym czasie czerpie pełną
garścią z kasy miejskiej. :- / Upaprany był też w jakąś aferę
W.Szczęsny. Kaczmarek, ale zmarł więc sprawę zamknięto. Jedna wielka
sitwa.

Antenka

Data: 2009-08-13 22:02:33
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

No niestety, nie ma na nich mocnych.. Trzeba by wziąć sprawiedliwość w swoje ręce i tak trzasnąć w ten głupi złodziejski, kapitalistyczny ryj żeby mu się odechciało matactw..

Data: 2009-08-14 03:02:57
Autor: Antenka
lustracja prezesow ogrodkow dzialkowych tez wskazana
To bierz, na co czekasz? ;-)) Piotrze Ikonowiczu hihi

Antenka

Data: 2009-08-15 19:35:28
Autor: jadrys
Antenka pisze:
To bierz, na co czekasz? ;-)) Piotrze Ikonowiczu hihi

Antenka

Poznań to Twoja działka..Giertyszko..

lustracja prezesow ogrodkow dzialkowych tez wskazana