lustrzanka?

Data: 2009-04-09 20:45:52
Autor: agnieszka
lustrzanka?
Witam,
Od jakiegoś czasu planuję zakup lepszego aparatu. Interesuję się fotografią od
1,5 roku, miałam okazję korzystać z lustrzanek i strasznie dobrze pracuje mi
się z takim sprzętem, a oprócz tego myślałam jeszcze o canonie g10 (bardzo
zaawansowany kompakt). myślicie, że na moim poziomie warto inwestować w
lustrzankę?
Pozdrawiam i dziękuję za radę :)
Aga

Data: 2009-04-09 22:59:36
Autor: Marek Wyszomirski
lustrzanka?
" agnieszka" <dzikijones92@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał:

[...]
[...]

A myślisz, że ktoś Ci sensownie doradzi?
Skąd mamy wiedzieć jaki jest Twój poziom? Przez półtora roku ktoś może się
bardzo dużo nauczyć, dla kogoś innego to moze być czas zmarnowany.
Skąd mamy wiedzieć jaki rodzaj fotografii Cię interesuje?
Skąd mamy wiedzieć, jakie są Twoje możliwości finansowe? Dla niektórycxh
wydanie 5000zł nie ejst specjalnym problemem, dla innych każde 50zł jest
poważnym wydatkiem...

--
Pozdrawiam!
Marek Wyszomirski (wyszomir@toya.net.pl)

Data: 2009-04-12 10:54:24
Autor: Jakub Jewuła
lustrzanka?
[...]

Jak nie kces pomuc to sie nie odzywaj, co?!

;)

lustrzanka?