lustrzanka czy cyfrowy

Data: 2009-03-29 23:28:25
Autor: ajt
lustrzanka czy cyfrowy
Olessia pisze:
Wiem że lustrzanka robi najlepsze zdjęcia, ale cyfrowy jest łatwiejszy w obsłudze.

W takim razie połączenie jednego z drugim, czyli lustrzanka cyfrowa, będzie dla Ciebie w sam raz :)
Andrzej
www.album.radom.pl

Data: 2009-03-30 00:11:25
Autor: Dariusz Zygmunt
lustrzanka czy cyfrowy
W niedziela 29 marzec 2009 23:28, ajt wyraził następujacą opinię:
Olessia pisze:

Wiem że lustrzanka robi najlepsze zdjęcia, ale cyfrowy jest łatwiejszy w
obsłudze.
W takim razie połączenie jednego z drugim, czyli lustrzanka cyfrowa,
będzie dla Ciebie w sam raz :)
 Bo łączy w sobie wady obydwu rozwiązań?  ;-)   Swoją drogą, mam dziwne przeczucie, że Olessi chodzi o wybór między
lustrzanką cyfrową a cyfrowym kompaktem  :-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

lustrzanka czy cyfrowy