luz osiowy tylnego wahacza ?

Data: 2011-07-08 04:39:32
Autor: doktorski
luz osiowy tylnego wahacza ?
W dniu piątek, 8 lipca 2011, 12:23:34 UTC+2 użytkownik Thompson FZ1 napisał:
Hejka.Jak wygląda sprawa z tylnymi wahaczami np R1 ,FZ1,Czy mogą one
mieć luz osiowy ( u mnie ok 1 mm)-wyrażnie czuć przesuwanie wahacza na
boki .Czy moto tak mają ,czy u mnie jest problem (wężykowanie w
szybkich zakrętach)?
Może jakieś porady i obserwacje .Dzięki
Odpowiem dookola.

1. co na to serwisowka? dopuszcza luz czy nie?
2. sprawdz czy os wahacza jest skrecona wlasciwym momentem - zbyt slabe skrecenie moze powodowac ten objaw
3. sprawdz czy masz wszystko zlozone jak w fabryce - czy sa zalozone oslony przeciwblotne na koncowkach wahacza. pzdr, dr
14/525

Data: 2011-07-08 04:50:59
Autor: Thompson FZ1
luz osiowy tylnego wahacza ?
On 8 Lip, 13:39, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
> [...]

3. sprawdz czy masz wszystko zlozone jak w fabryce - czy sa zalozone oslony przeciwblotne na koncowkach wahacza.

Serwisówkę pobiorę i luknę,ale wszystko poskrecane właściwie i brak
śladów ingerencji osób trzecich

luz osiowy tylnego wahacza ?