[Długie spodnie] luźne dywaGACI E

Data: 2009-10-08 17:53:03
Autor: zcxz
[Długie spodnie] luźne dywaGACI E
Tomasso wrote:
W nawiązaniu do wątku z wczoraj i wobec wspomnienia napotkanego w zeszłym roku narciarza, chciałem zapytać, czy istnieją spodnie naciarskie (wiem, NTG), które są równie obcisłe jak rowerowe?
popatrz w czym zawodnicy jezdza...ale czy to cieple jest i co pod to zakladaja to nie wiem

--
zcxz

Data: 2009-10-08 20:58:15
Autor: dom2dom
Tomasso wrote:

popatrz w czym zawodnicy jezdza...ale czy to cieple jest i co pod to zakladaja to nie wiem

Zawodnicy w tym odzieniu spędzają co najwyżej kilka-kilkanaście minut w tym co
najwyżej 2 minuty to sam zjazd. Jeśli tyle czasu masz zamiar spędzać na stoku to
drąż dalej temat.

Data: 2009-10-08 21:38:59
Autor: zcxz
dom2dom wrote:
Zawodnicy w tym odzieniu spędzają co najwyżej kilka-kilkanaście minut w tym co
najwyżej 2 minuty to sam zjazd. Jeśli tyle czasu masz zamiar spędzać na stoku to
drąż dalej temat.
wiesz, jezdziles czy tylko tak gdybasz, pytam powaznie?
wedlug mojego gdybania, biorac pod uwage, ze wysilek powoduje wydzielanie ciepla to i tak musi to posiadac jakies wlasciwosci izolujace od zimna. zjazd z predkoscia nawet 50 km przy minusowych temperaturach zrobil swoje.
widzialem na stokach zawody mlodziezy, ktora tak ubrana przebywala zdecydownie wiecej niz 2 minuty

--
zcxz

[Długie spodnie] luźne dywaGACI E