luźne dywaGACIE

Data: 2009-10-08 07:36:53
Autor: tadek
luźne dywaGACIE
On 8 Paź, 14:52, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
W nawiązaniu do wątku z wczoraj i wobec wspomnienia napotkanego w zeszłym
roku narciarza, chciałem zapytać, czy istnieją spodnie naciarskie (wiem,
NTG), które są równie obcisłe jak rowerowe?

Ew. czy istnieją zimowe spodnie na rower, które oferują na tyle wysoki
komfort cieplny, że możnaby ich użyć podczas jazdy na nartach?

Pytam, bo widziałem gościa jeżdżącego naprawdę profi i profi wyposażonego,
który miał na sobie bardzo obcisłe spodnie, które absolutnie nie
przypominały obciślaków gaci piankowych czy tam innych sprzed 15 lat (takie
to miałem jeszcze do niedawna).

Tymczasem swoboda ruchów wymagana w przypadku jednych i drugich spodni jest
chyba podobna i pomyslałem sobie, że 1)kupiłbym sobie prezent na urodziny
2)upiekłbym dwie pieczenie na jednym ogniu 3)tyłek by mi zgrabnie wyglądał
na stoku.

Tomasso

3)tyłek by mi zgrabnie wyglądał
na stoku.