[Długie spodnie] luźne dywaGACIE

Data: 2009-10-08 18:41:14
Autor: Kret z domu
[Długie spodnie] luźne dywaGACIE
Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hakn9r$b7u$1news.onet.pl...
Ew. czy istnieją zimowe spodnie na rower, które oferują na tyle wysoki komfort cieplny, że możnaby ich użyć podczas jazdy na nartach?
Tomasso

W polsce chyba nie do kupienia, może w Jakuszycach i jeleniej górze. Szukaj spodni od narciarstwa biegowego / biathlonu. Firmy nie pamiętam ale robią to skandynawowie i Czesi.
Ja mam rowerowe długie, obcisłe, biemme z windstoperem
i na narty (biegowe) oraz rower są super. Ale one są z "pampersem" tyle ze to mi na nartach nie przeszkadza - zawsze cieplj :D

Przemek
www.kluchojady.prv.pl

Data: 2009-10-08 23:43:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Długie spodnie] luźne dywaGACIE
Kret z domu bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
W polsce chyba nie do kupienia, może w Jakuszycach i jeleniej górze. Szukaj spodni od narciarstwa biegowego / biathlonu. Firmy nie pamiętam ale robią to skandynawowie i Czesi.

Termax?
Mój wujek ma od nich ubrania i sobie bardzo chwali.
Mają za to tragicznie działający sklep internetowy, nie odpowiadają na
e-maile, generalnie masakra. Na Biegu Piastów ponoć można ich spotkać.

[Długie spodnie] luźne dywaGACIE