[Długie spodnie] luźne dywaGACIE

Data: 2009-10-08 23:42:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Długie spodnie] luźne dywaGACIE
Tomasso bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
W nawiązaniu do wątku z wczoraj i wobec wspomnienia napotkanego w zeszłym roku narciarza, chciałem zapytać, czy istnieją spodnie naciarskie (wiem, NTG), które są równie obcisłe jak rowerowe?

Szukaj ubrań zawodniczych.

Ew. czy istnieją zimowe spodnie na rower, które oferują na tyle wysoki komfort cieplny, że możnaby ich użyć podczas jazdy na nartach?

IMO tak. Problemem nie jest sama jazda, bo wtedy mięśnie pracują porządnie.
Problem leży w staniu w kolejach oraz jeżdżeniu wyciągami.
Szukaj zimowych spodni w MIKE Sport. Znam człowieka, który w takich, dość
grubych, spodniach jeździł zeszłej zimy trasy po ponad 100km.

I zapytaj na pl.rec.sport.zimowe. :-)

[Długie spodnie] luźne dywaGACIE