luzy na wale

Data: 2015-03-17 17:50:23
Autor: Loncin+125
luzy na wale
Witam,
Jak odpalę z zimnego to jak dodam gazu to słychać stuki ale tylko na zimnym. Jak ruszam magnetem gór dół to słychać takie puki (raczej w silniku) i trochę czuć ten luz, mam również krzywy wał (magneto krzywo chodzi) i to nie jest krzywo nabite tylko wał. Oprócz tego to chodzi jak malinka równo pali od strzała i ¶wieca kawa z mlekiem. I moje pytanie brzmi;
-czy to mog± być wyrobione łożyska -czy przez krzywy wał mog± się wyrabiać -co się stanie jeżeli dalej tak będę jezdził czy mog± się wyrobić od tych luzów gniazda w karterze i jakie ogólnie skutki będ± dalszej jazdy.

Proszę o odpowiedz. :D

Z góry dziękuję :)

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-03-22 21:39:38
Autor: X-Man
luzy na wale
"Loncin+125" <rozalia.kaplon@_NOSPAM_wp.pl> wrote in message news:7edabb1f9d7d0cc3edc3e052948fa6f6$1grupy.scigacz.pl...
[...]

czy odpowiedĽ na to pytanie nie jest oczywista?

Pzdr
Piotr

luzy na wale