luzy w korbie rowerowej...

Data: 2014-05-16 12:37:19
Autor: TheGhost
luzy w korbie rowerowej...
Czy można wykimać jakoś przed rozbiórką jakie części będą
potrzebne do remontu czy każdy producent rowera stosuje
różniaste rozwiązania i bez rozebrania na czynniki pierwsze nic się
tu nie wymyśli? To jest generalnie rower "markowy" Schwinn
ale kupiony z supermarketu, więc może być taniej wyposażony
niż te same rowery jakie oferuje w swojej dystrybucji producent.

Prawdopodobnie efekt plastikowej miseczki supportowej (to takie, co się wkręca w ramę). W nowych rowerach (szczególnie marketowcach) lubią się czasem obrduszać i czasem jest to problem notoryczny. Z tego, co mi wiadomo w metalowych nie ma takich problemów, natomiast czasem trudniej je po kilku latach odkręcić. Moja propozycja - wymienić miseczki na stalowe (ewentualnie podkleić minimalnie gwint poxiliną - powinno w tym przypadku zdać egzamin), tudzież dokręcić na absolutnego chamca (i wierzyć, że się nie odkręci, co jednak po kilkuset kilometrach intensywnej jazdy jest bardzo prawdopodobne). Natomiast musisz mieć specjalny klucz (tzw. "wielowpust"), więc najlepiej udaj się z tym do serwisu i najlepiej w ramach gwarancji domagaj się wymiany wkładu supportowego na nowy, działający poprawnie (w ramach niezgodności towaru z usługą, bo mnie ostatnio pewien znany producent rowerów na "G" tak załatwił z gwarancją, że nowiutki rower za prawie trzy tysie stał się do czasu naprawy we własnym zakresie praktycznie bezużyteczny.

Pozdrawiam, M. -- -

luzy w korbie rowerowej...