m-bank leży?

Data: 2009-09-26 11:19:19
Autor: Alpines
m-bank leży?
Witam
Od rana próbuje zapłacić kartą z m-banku - nie da sie
plus z bankomatu info
wydawca karty nie jest dostępny.

mBank sie zwinął?:)
--
Pozdrowienia
Alpines

Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias Canetti)

Data: 2009-09-26 11:39:21
Autor: Mundo
m-bank leży?
Alpines pisze:
Witam
Od rana próbuje zapłacić kartą z m-banku - nie da sie
plus z bankomatu info
wydawca karty nie jest dostępny.

mBank sie zwinął?:)

mam to samo.... - na infolinii nie wiedza kiedy naprawią awarię...

trzeba czekać.... no i czasami nosić kilka złotych przy sobie niestety....

Pozdrawiam,
Mundo

Data: 2009-09-26 12:59:07
Autor: Filip
m-bank leży?
Mundo pisze:
Alpines pisze:
[...]

Dziwne, że internetowy bank nie informuje o tym na stronie. Multi działa.

Data: 2009-09-27 21:22:01
Autor: MHC Mega
m-bank leży?
Mundo wrote:

Alpines pisze:
> [...]
> plus z bankomatu info
> wydawca karty nie jest dostępny.

mam to samo.... - na infolinii nie wiedza kiedy naprawią awarię...

O, czyli mój problem - czy zamykac zapasowe konto do którego mam
MasterCard - sam się rozwiązał :)
Zostaje.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-10-02 10:50:16
Autor: MałgosiaK
m-bank leży?
On 27 Wrz, 23:22, "MHC Mega" <mhcm...@poczta.wp.pl> wrote:
Mundo wrote:

> mam to samo.... - na infolinii nie wiedza kiedy naprawią awarię...

O, czyli mój problem - czy zamykac zapasowe konto do którego mam
> [...]

W ramach rekompensaty osobom które dotknęły ograniczenia sieciowe w
sobotę proponujemy zwrot 1% wartości transakcji bezgotówkowych
dokonanych przy użyciu karty płatniczej w okresie 1-31 października
2009 r.
Dziś do wszystkich Klientów, których zaistniała sytuacja dotyczy
wysłaliśmy e-mail oraz komunikat w systemie transakcyjnym z dokładnymi
informacjami.
www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=485

Data: 2009-10-02 20:56:35
Autor: zlotowinfo
m-bank leży?
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:ha5fg0$rdd$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

może za jakiś czas na dłużej

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-02 21:03:19
Autor: MarekZ
m-bank leży?
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:ha5id3$2am$1inews.gazeta.pl...

Fajny pomysł.

może za jakiś czas na dłużej

Ogólnie IMO bardzo dobry pomysł na rekompensatę. Większe plusy i dla klienta i dla banku i dla wizerunku banku, niż w przypadku jakiejś żenady typu kubek. I dużo bardziej "emocjonalne" niż np. zwolnienie z opłaty rocznej.

Data: 2009-10-02 21:37:01
Autor: zlotowinfo
m-bank leży?
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:ha5ihv$tm4$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

mi to nie wiele da, z karty po za stacją benzynową nie mam gdzie korzystać, piotr i paweł, tesco są dość drogimi sklepami, więc 1% to za mało

kubek. I dużo bardziej "emocjonalne" niż np. zwolnienie z opłaty rocznej.
mi to nie wiele da, mam kartę + dodatkową na zawsze darmowo

Data: 2009-10-02 21:51:57
Autor: MarekZ
m-bank leży?

To nie ma ci "coś dać", tylko ma być rekompensatą dla osób, które z winy banku doświadczyły jakiegoś dyskomfortu. I ja uważam, że zostało to pomyślane świetnie. Znikomy koszt dla banku a dość efektowne. Oczywiście ponarzekać zawsze się da, gdyby dawali np. 100 zł, zaraz by można podnieść krzyk, że ktoś się czuje obrażony rzucaniem mu jakiegoś ochłapu. A gdyby dawali np. 10 zł od każdej nieudanej autoryzacji, że premiują debili. :)

Data: 2009-10-02 22:15:26
Autor: zlotowinfo
[OT] m-bank leży?
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:ha5ld5$vl7$1srv.cyf-kr.edu.pl...
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:ha5kos$cjp$1inews.gazeta.pl...

To nie ma ci "coś dać", tylko ma być rekompensatą dla osób, które z winy

[...]
nie mam prawa do własnego zdania?

nie negowałem zalet dla innych
pokazałem niską wartość dla mnie

Data: 2009-09-26 11:42:38
Autor: mk
m-bank leży?

| Witam
| Od rana próbuje zapłacić kartą z m-banku - nie da sie
> [...]

Mają problemy z autoryzacją kart, przez to musiałem zostawić przy kasie wózek pełny zakupów :-(

Data: 2009-09-26 11:52:58
Autor: Alpines
m-bank leży?
mk pisze:
> [...]
| Alpines

Mają problemy z autoryzacją kart, przez to musiałem zostawić przy kasie wózek pełny zakupów :-(

No ja właśnie to samo :(
tylko że nie wózek a dowód bo z baku paliwa nie będę ściągał na stacji :)

Data: 2009-09-26 06:14:33
Autor: szczurwa
m-bank leży?
On 26 Wrz, 11:52, Alpines <alpi...@wpowietrzu2.pl> wrote:

No ja właśnie to samo :(
tylko że nie wózek a dowód bo z baku paliwa nie będę ściągał na stacji :)

Panowie ! A kto to w portfelu trzyma tylko jedną kartę ? Jak widać,
dla samej higieny psychicznej warto mieć ich kilka..;-)

Data: 2009-09-26 15:31:50
Autor: Valdi.Pavlack
m-bank leży?
"szczurwa"

Panowie ! A kto to w portfelu trzyma tylko jedną kartę ? Jak widać,
dla samej higieny psychicznej warto mieć ich kilka..;-)

+ te 100 - 200 zł/euro w kieszeni w razie totalnej klapy systemów, dzięki
którym można płacić plastikiem :)

Data: 2009-09-26 23:21:17
Autor: corner
m-bank leży?

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h9l48a$sl5$1news.interia.pl...

[...]

+ paczkę ryżu, jakby i pieniądze zawiodły ;-).

Data: 2009-09-27 08:11:45
Autor: Valdi.Pavlack
m-bank leży?
"corner" news:h9m0p0$5it$1atlantis.news.neostrada.pl

> + te 100 - 200 zł/euro w kieszeni w razie totalnej klapy systemów,
dzięki
> którym można płacić plastikiem :)

+ paczkę ryżu, jakby i pieniądze zawiodły ;-).

Chyba czas najwyższy rozważyć taką opcję, w końcu kto wie kiedy zaufanie do
pieniądza pęknie jak bańka mydlana a obecnymi papierkami będziemy sobie
mogli podetrzeć pewną część ciała... ;)

Data: 2009-09-27 08:55:47
Autor: Filip
m-bank leży?
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

No, to dolary do końca nie stracą wartości. Do celów toaletowych lepsza bawełna (szkoda, ze nie jedwab) niż papier ;-)

Data: 2009-09-27 12:45:41
Autor: Valdi.Pavlack
m-bank leży?
"Filip" news:h9n29k$9r4$1inews.gazeta.pl

No, to dolary do końca nie stracą wartości. Do celów toaletowych lepsza
bawełna (szkoda, ze nie jedwab) niż papier ;-)

He he he dobre! :)

Data: 2009-09-26 14:48:44
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
m-bank leży?

> [...]

No ja właśnie to samo :(
tylko że nie wózek a dowód bo z baku paliwa nie będę ściągał na stacji :)

Nie mają prawa żądać od ciebie zostawienia dowodu!
Spisany powinien być protokół, tak przynajmniej mi powiedziano, gdy pytałem o możliwą sytuację.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-26 06:17:50
Autor: szczurwa
m-bank leży?
On 26 Wrz, 14:48, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Nie mają prawa żądać od ciebie zostawienia dowodu!
Spisany powinien być protokół, tak przynajmniej mi powiedziano, gdy
pytałem o możliwą sytuację.

Fakt, legitymować  moga tylko psy, abwehra i inne mundurówki...

Data: 2009-09-26 15:34:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
m-bank leży?

Nie mają prawa żądać od ciebie zostawienia dowodu!
Spisany powinien być protokół, tak przynajmniej mi powiedziano, gdy
pytałem o możliwą sytuację.

Fakt, legitymować  moga tylko psy, abwehra i inne mundurówki...

Zostawienie dowodu to coś więcej niż wylegitymowanie.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-26 12:22:22
Autor: Tomek D
m-bank leży?

Użytkownik "mk" <mk47@o22.pl> napisał w wiadomości news:h9knnm$oev$1news.dialog.net.pl...

Mają problemy z autoryzacją kart, przez to musiałem zostawić przy kasie
wózek pełny zakupów :-(

niestety nie Ty jeden ;-(
Ale jeszcze ok. 10:30 dało się płacić.

pzdr.
Tomek D

Data: 2009-09-26 12:46:12
Autor: Mundo
m-bank leży?
Tomek D pisze:

[...]

 kto rano wstaje..... :)

Pozdrawiam,
M.

Data: 2009-09-26 13:39:27
Autor: Valdi.Pavlack
m-bank leży?
"Tomek D" news:4abdeb38$1news.home.net.pl

niestety nie Ty jeden ;-(
Ale jeszcze ok. 10:30 dało się płacić.

Potwierdzam! 10:23 płaciłem kartą mBanku w Tesco. O 11:33 na neste w ruch
musiała pójść inna karta.

Data: 2009-09-26 06:16:40
Autor: szczurwa
m-bank leży?
On 26 Wrz, 13:39, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Potwierdzam! 10:23 płaciłem kartą mBanku w Tesco. O 11:33 na neste w ruch
musiała pójść inna karta.

Strasznie wcześnie wstajesz, Valdi, jak na sobotę..;-)

Data: 2009-09-26 15:30:45
Autor: Valdi.Pavlack
m-bank leży?
"szczurwa"

Strasznie wcześnie wstajesz, Valdi, jak na sobotę..;-)

Na nogach dzisiaj jestem od 4... :/ Dopiero po 10 miałem już czas dla siebie
:)

Data: 2009-09-26 13:41:51
Autor: szczurwa
m-bank leży?
On 26 Wrz, 15:30, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Na nogach dzisiaj jestem od 4... :/ Dopiero po 10 miałem już czas dla siebie
:)

Chyba za często bywasz w VaterLandzie ! Zaczynasz przejmować najgorsze
tamtejsze zwyczaje..;-)

Data: 2009-09-26 22:51:22
Autor: Valdi.Pavlack
m-bank leży?
"szczurwa"

Chyba za często bywasz w VaterLandzie ! Zaczynasz przejmować najgorsze
tamtejsze zwyczaje..;-)

He, he he robota w PL zakończona więc od poniedziałku zjazd do Rzeszy :)

Data: 2009-09-26 14:05:34
Autor: szczurwa
m-bank leży?
On 26 Wrz, 22:51, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

He, he he robota w PL zakończona więc od poniedziałku zjazd do Rzeszy :)

Dla mnie to był szok, jak koło 4.30 rano wjechałem do Berlina, a w
centrum ruch jak u nas w poludnie..:-) Większość dobrych aut, zatem
prawdopodobnie to Geschaftmanni tak wcześnie wstają...

Data: 2009-09-27 08:10:33
Autor: Valdi.Pavlack
m-bank leży?
"szczurwa"

Dla mnie to był szok, jak koło 4.30 rano wjechałem do Berlina, a w
centrum ruch jak u nas w poludnie..:-)

Berlin! :]
Niezły ścisk jest również na głównych stacjach S and U - Bahn. IMHO
największy "dramat" jest wieczorem w szeroko rozumianej komunikacji kiedy do
pracowników (po pracy) dołącza młodzież która też chce trochę "popiwkować"
na mieście :)

Większość dobrych aut, zatem
prawdopodobnie to Geschaftmanni tak wcześnie wstają...

To chyba zbyt duże uogólnienie ;)

Data: 2009-09-27 03:19:31
Autor: szczurwa
m-bank leży?
On 27 Wrz, 08:10, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

To chyba zbyt duże uogólnienie ;)

To było dawno temu, zresztą chyba i dziś sprzedawca czy ogrodnik w
Reichu nie jeździ A6 CZY BMW 5 czy 7 ?

Data: 2009-09-27 12:49:39
Autor: Valdi.Pavlack
m-bank leży?
"szczurwa"

To było dawno temu, zresztą chyba i dziś sprzedawca czy ogrodnik w
Reichu nie jeździ A6 CZY BMW 5 czy 7 ?

Mam znajomego piekarza co jeździ A6 :) No ale wiadomo - wyjątek nie
potwierdza regóły :)

Data: 2009-09-27 12:56:55
Autor: maruda
m-bank leży?
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

(regUły)
- ale obala uogólnienie, jak w moim sąsiednim poście.

--
Tnx. Pzdr.         Ten Maruda.

Data: 2009-10-02 19:50:07
Autor: ztomasz
m-bank leży?
Alpines pisze:
Witam
Od rana próbuje zapłacić kartą z m-banku - nie da sie
plus z bankomatu info
wydawca karty nie jest dostępny.

mBank sie zwinął?:)

Mbank lezal a dzis dostalem to: "Witaj,
ze względu na fakt, iż w dniu 26.09.2009 r. występowały ograniczenia w autoryzacji kart płatniczych informujemy, że otrzymasz zwrot 1% wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych przy użyciu swoich kart płatniczych w okresie 01-31.10.2009 r. Zwrot nastąpi do 10 listopada 2009 r. włącznie. Przepraszamy za niedogodności i pozdrawiamy,
Zespół mBanku"

Regulamin tutaj: http://www.mbank.pl/download/promocje_konkursy/Regulamin.pdf?lang=P

Szczerze mowiac to jest rekompensata, zwlaszcza ze sporo place kartami.
--
Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

m-bank leży?