m-bank leży?

Data: 2009-09-26 11:39:21
Autor: Mundo
m-bank leży?
Alpines pisze:
Witam
Od rana próbuje zapłacić kartą z m-banku - nie da sie
plus z bankomatu info
wydawca karty nie jest dostępny.

mBank sie zwinął?:)

mam to samo.... - na infolinii nie wiedza kiedy naprawią awarię...

trzeba czekać.... no i czasami nosić kilka złotych przy sobie niestety....

Pozdrawiam,
Mundo

Data: 2009-09-26 12:59:07
Autor: Filip
m-bank leży?
Mundo pisze:
Alpines pisze:
[...]

Dziwne, że internetowy bank nie informuje o tym na stronie. Multi działa.

Data: 2009-09-27 21:22:01
Autor: MHC Mega
m-bank leży?
Mundo wrote:

Alpines pisze:
> [...]
> plus z bankomatu info
> wydawca karty nie jest dostępny.

mam to samo.... - na infolinii nie wiedza kiedy naprawią awarię...

O, czyli mój problem - czy zamykac zapasowe konto do którego mam
MasterCard - sam się rozwiązał :)
Zostaje.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-10-02 10:50:16
Autor: MałgosiaK
m-bank leży?
On 27 Wrz, 23:22, "MHC Mega" <mhcm...@poczta.wp.pl> wrote:
Mundo wrote:

> mam to samo.... - na infolinii nie wiedza kiedy naprawią awarię...

O, czyli mój problem - czy zamykac zapasowe konto do którego mam
> [...]

W ramach rekompensaty osobom które dotknęły ograniczenia sieciowe w
sobotę proponujemy zwrot 1% wartości transakcji bezgotówkowych
dokonanych przy użyciu karty płatniczej w okresie 1-31 października
2009 r.
Dziś do wszystkich Klientów, których zaistniała sytuacja dotyczy
wysłaliśmy e-mail oraz komunikat w systemie transakcyjnym z dokładnymi
informacjami.
www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=485

Data: 2009-10-02 20:56:35
Autor: zlotowinfo
m-bank leży?
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:ha5fg0$rdd$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

może za jakiś czas na dłużej

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-02 21:03:19
Autor: MarekZ
m-bank leży?
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:ha5id3$2am$1inews.gazeta.pl...

Fajny pomysł.

może za jakiś czas na dłużej

Ogólnie IMO bardzo dobry pomysł na rekompensatę. Większe plusy i dla klienta i dla banku i dla wizerunku banku, niż w przypadku jakiejś żenady typu kubek. I dużo bardziej "emocjonalne" niż np. zwolnienie z opłaty rocznej.

Data: 2009-10-02 21:37:01
Autor: zlotowinfo
m-bank leży?
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:ha5ihv$tm4$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

mi to nie wiele da, z karty po za stacją benzynową nie mam gdzie korzystać, piotr i paweł, tesco są dość drogimi sklepami, więc 1% to za mało

kubek. I dużo bardziej "emocjonalne" niż np. zwolnienie z opłaty rocznej.
mi to nie wiele da, mam kartę + dodatkową na zawsze darmowo

Data: 2009-10-02 21:51:57
Autor: MarekZ
m-bank leży?

To nie ma ci "coś dać", tylko ma być rekompensatą dla osób, które z winy banku doświadczyły jakiegoś dyskomfortu. I ja uważam, że zostało to pomyślane świetnie. Znikomy koszt dla banku a dość efektowne. Oczywiście ponarzekać zawsze się da, gdyby dawali np. 100 zł, zaraz by można podnieść krzyk, że ktoś się czuje obrażony rzucaniem mu jakiegoś ochłapu. A gdyby dawali np. 10 zł od każdej nieudanej autoryzacji, że premiują debili. :)

Data: 2009-10-02 22:15:26
Autor: zlotowinfo
[OT] m-bank leży?
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:ha5ld5$vl7$1srv.cyf-kr.edu.pl...
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:ha5kos$cjp$1inews.gazeta.pl...

To nie ma ci "coś dać", tylko ma być rekompensatą dla osób, które z winy

[...]
nie mam prawa do własnego zdania?

nie negowałem zalet dla innych
pokazałem niską wartość dla mnie