mATX i3 + fdd

Data: 2016-08-21 14:30:36
Autor: platformowe głupki
mATX i3 + fdd
czy Ktoś tu może kojarzy płyte mATX ze złączem fdd?

jakoś  nie mogę nic namierzyć

Data: 2016-08-21 14:32:26
Autor: platformowe głupki
mATX i3 + fdd
albo inaczej, co najszybszego ze złączem fdd?
jakis c2d?

Data: 2016-08-21 20:08:17
Autor: Jarek
mATX i3 + fdd

albo inaczej, co najszybszego ze złączem fdd?
jakis c2d?

c2q

Data: 2016-08-22 14:36:32
Autor: Adam
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-21 o 20:08, Jarek pisze:

albo inaczej, co najszybszego ze złączem fdd?
jakis c2d?

c2q

Inaczej:
Po kiego Ci FDD?

Przez moje łapki przeszło wiele płyt. Nie znalazłem żadnej, by nie startowała z FDD ze złączem USB.
Oczywiście mam na myśli płyty, które już miały USB.

Druga rzecz: one widzą tenże FDD jako "własny" - czyli np. słynne F6 w instalce Windowsa też działa.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-08-22 20:21:56
Autor: Jawi
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-22 o 14:36, Adam pisze:
Przez moje łapki przeszło wiele płyt. Nie znalazłem żadnej, by nie
startowała z FDD ze złączem USB.
Oczywiście mam na myśli płyty, które już miały USB.
Czego się dziwisz. Ten kolega wcale nie tak dawno szukał stacji 5'25!
Co młodsi na grupach nawet nie wiedzą co to jest.
A ten jest młodszy ale jakiś cofnięty.

Data: 2016-08-22 21:44:37
Autor: Adam
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-22 o 20:21, Jawi pisze:
[...]

Ty się nie śmiej ;)

Ja szukałem stacji 8", bo mam "garść" takich dyskietek, i nie mam ich na czym odczytać :(

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-08-22 22:27:45
Autor: RadoslawF
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-22 o 21:44, Adam pisze:

[...]

Stacja 8 cali to rarytas jakiego przeważnie nie mają nasi kolekcjonerzy.
Jak były produkowane to u nas czerwona hołota rządziła, jaruzel
wprowadzał stan wojenny a komputer kosztował tyle co duży fiat w
pewexie.

Pozdrawiam

Data: 2016-08-23 00:12:22
Autor: Animka
mATX i3 + fdd
[...]

Poszukaj może takiego urzadzenia na USB na Allegro.
Ja kupiłam w Komputroniku do normalnych dyskietek. Sformatowałam je i urządzenie oraz dyskietki tylko zawalają niejsce, bo z dyskietek nie będę korzystała.

--
animka

Data: 2016-08-23 00:53:23
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
mATX i3 + fdd
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 23 Aug 2016 00:12:22 +0200  doszła do mnie wiadomość
<57bb7c6d$0$12563$65785112@news.neostrada.pl>  od Animka <animka@tonieja.wp.pl>  :
[...]

Obawiam się, że czegoś takiego nie dostanie.
https://www.youtube.com/watch?v=2u_Aai4kuS8
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

Data: 2016-08-23 01:03:38
Autor: Animka
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-23 o 00:53, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
[...]

Co za klamoty te maszyny. Aż się przestraszylam.

--
animka

Data: 2016-08-23 22:32:19
Autor: Jawi
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-23 o 01:03, Animka pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=2u_Aai4kuS8
Co za klamoty te maszyny. Aż się przestraszylam.
To tylko tak wygląda.
Tam jest zwykła płyta winylowa, wyjąć z kartonika i na adapterze (gramofonie) można odczytać, tylko trzeba przejściówkę RIAA > USB

Data: 2016-09-05 18:48:58
Autor: Kamil
mATX i3 + fdd
Użytkownik "Animka" napisał:

Co za klamoty te maszyny. Aż się przestraszylam.

Mnie przestrasza Twoje cytowanie. Jesteś w stanie przeczytac i zrozumieć Netykietę?

pzdr

Data: 2016-08-23 01:07:43
Autor: Animka
mATX i3 + fdd
[...]

PS. Nie pracowałeś kiedyś w Warszawie przy ul. Sobieskiego?

--
animka

Data: 2016-08-23 17:44:52
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
mATX i3 + fdd
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 23 Aug 2016 01:07:43 +0200  doszła do mnie wiadomość
<57bb8790$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>  od Animka <animka@tonieja.wp.pl>  :

Obawiam się, że czegoś takiego nie dostanie.
https://www.youtube.com/watch?v=2u_Aai4kuS8
PS. Nie pracowałeś kiedyś w Warszawie przy ul. Sobieskiego?

Nie, wykładałem Śwarnetykę stosowaną na University of Ngundu.

Niestety, wydział został zlikwidowany po tym, jak nasz student, syn
Bwana Kubwa Behemoto wywołał wielką ulewę, która zniszczyla dom
miejscowego szamana.

Tam nawet Polacy studiowali, są po tym ślady na NK:
http://nk.pl/szkola/193610/klasa/2

Data: 2016-08-23 22:35:15
Autor: Jawi
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-22 o 21:44, Adam pisze:
Ty się nie śmiej ;)

Ja szukałem stacji 8", bo mam "garść" takich dyskietek, i nie mam ich na
czym odczytać :(
Ja taką 8"  bym kupił, w celach kolekcjonerskich :)

Data: 2016-08-24 00:15:05
Autor: JaNus
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-23 o 22:35, Jawi pisze:
W dniu 2016-08-22 o 21:44, Adam pisze:
(-- -) Ja szukałem stacji 8", bo mam "garść" takich dyskietek, i
nie mam ich na czym odczytać :(
Ja taką 8"  bym kupił, w celach kolekcjonerskich :)

A nie lepiej kolekcjonować znaczki, czy monety? Primo: jest to zajęcie
które wytrwałym i znającym się na rzeczy przynieść może spore dochody,
zaś po drugie: mniej miejsca zajmuje. Pamiętam z zajęć na PW podobne
stacje, nie jestem pewien ile cali, ale na oko to średnica "wsadu" była
taka mniej więcej, jak płyty winylowej (czarnego krążka). A i grubość
(wraz z opakowaniem) solidna, nie mniej niż 20 cm
Natomiast stacja miała rozmiary nachtastlika, więc kolekcjonowanie tego
wymagałoby dość sporego mieszkania.

Data: 2016-08-24 11:06:25
Autor: Adam
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-24 o 00:15, JaNus pisze:
[...]

Założenie o korzyściach finansowych chyba wypacza ideę kolekcjonowania.

zaś po drugie: mniej miejsca zajmuje. Pamiętam z zajęć na PW podobne

Ludzie kolekcjonują m.in. samochody, samoloty, czołgi. I to nie tylko na znaczkach ;)

[...]

To chyba masz słabą pamięć ;) skoro FDD z Winchesterem Ci się myli.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-08-28 23:19:50
Autor: Marsjanin
mATX i3 + fdd
Dnia Mon, 22 Aug 2016 21:44:37 +0200, Adam pisze:

Ja szukałem stacji 8", bo mam "garść" takich dyskietek, i nie mam ich na
czym odczytać :(

Serio serio? W Koszalinie i Katowicach są muzea. Pewnie pomogą, a jeśli po zgraniu danych podarujesz im dyski to i pewnie krate piwa dostaniesz.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2016-08-29 22:15:06
Autor: Adam
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-29 o 01:19, Marsjanin pisze:
[...]

Jak będę miał trochę czasu i chęci, może podskoczę.

BTW.
U kolegi w szkole (jest tam nauczycielem) kilka, może kilkanaście lat temu był remont. Robotnicy likwidowali m.in. stare szafy i biurka, żeby było szybciej to siekierami i kilofami.
Przy okazji "skasowali" Mera-100 i trochę innego sprzętu tego typu :(

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-08-31 00:07:26
Autor: Marsjanin
mATX i3 + fdd
Dnia Mon, 29 Aug 2016 22:15:06 +0200, Adam pisze:

Jak będę miał trochę czasu i chęci, może podskoczę.

Napisz do nich na  fb. Ogólnie warto ich mieć na  fb, jak lubisz takie
perełki, bo się chwalą zdjęciami.

http://fb.com/elkonelektronika
http://fb.com/MuzeumHistoriiKomputerowIInformatyki

:(

Tego to im nie pisz... :(

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2016-08-23 00:17:48
Autor: Animka
mATX i3 + fdd
[...]

Może do podstawówki nawet nie chodził. Teraz informatyka jest już chyba od I klas szkoły podstawowej czego ja nie mogłam uświadczyć. Dopiero w pracy, w ministerstwie uczyli nas wszystkich obsługi komputera i programów. Ja co prawda miałam już dyplom, ale z obsługi systemu finansowo-księgowego na jakimś gotowym programiku w niebieskim tle, nie w Windowsie.

--
animka

Data: 2016-08-23 08:04:09
Autor: Przemysław Ryk
mATX i3 + fdd
Dnia Tue, 23 Aug 2016 00:17:48 +0200, Animka napisał(a):

[...]

Aaaa. W ministerstwie? To wiele wyjaśnia...

--
[ Przemysław ,,Rico" Ryk                                                    ]
[ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking.          ]

Data: 2016-08-23 22:34:09
Autor: Jawi
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-23 o 00:17, Animka pisze:
[...]
Ta wypowiedź jest wielce wymowna :)

Data: 2016-08-24 11:27:00
Autor: Adam
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-23 o 22:34, Jawi pisze:
[...]

Owszem, zwłaszcza to niebieskie tło daje dużo do myślenia ;)

Czsami spotykam (prowadząc jakieś szkolenia w trakcie wdrażań systemów FK i GM) księgowe, które naumiały się księgować "po staremu" i nie dociera do nich możliwość chociażby ustawienia wzorców księgowań, czy księgowania dokumentu po pozycjach.
Ba, czasem nawet konto z oznaczeniem literowym jest nie do zaakceptowania, przykładowo program proponuje dla kontrahenta "F.H.U. Owocek" kod OWOCEK, konto 201-OWOCEK. Ale nie, tak nie może być, księgowa musi mieć 201-00235.
Ale na szczęście takich księgowych już coraz mniej.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-08-24 17:38:33
Autor: RadoslawF
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-24 o 11:27, Adam pisze:

[...]

Skoro program nie potrafi przyjąć wersji jaka pasuje obsługującemu
człowiekowi oznacza to że jest do dupy i zwalanie na stare
księgowe tego nie zmieni.

Pozdrawiam

Data: 2016-08-24 22:42:48
Autor: Adam
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-24 o 17:38, RadoslawF pisze:
[...]

???

Co i czego nie może przyjąć?

Przecież jeszcze w czasach Dbase i Clippera w większości programów FK można było używać kont znakowych, nie tylko numerycznych.

Piszę m.in. o tym, że "stare" księgowe wszystko by robiły PK-iem, nie korzystając z automatów.

Programy można skonfigurować dowolnie, i na "paragrafy" używane choćby w księgowościach prowadzonych w jednostkach budżetowych, i na księgowania równoległe czy na kręgi kosztów.

No, chyba że ktoś pracuje na jakichś "dziwnych" wa-pro - tam jest gorzej. Pomijając takie "drobiazgi", jak brak rollbacka w SQL, gdy coś się wydarzy :(

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-08-24 23:41:23
Autor: Animka
mATX i3 + fdd
[...]

Uczyłam się symfonii, ale tak się złozyło, że ani razu z tego programu nie korzystałam.
Był tu informatyk, który sam robił programy odpowiadające potrzebom, ale na szczęście już nie pod tym Dos-em.

--
animka

Data: 2016-08-26 02:06:25
Autor: Jawi
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-08-24 o 23:41, Animka pisze:
Był tu informatyk, który sam robił programy odpowiadające potrzebom, ale
na szczęście już nie pod tym Dos-em.
Informatyk, który pisze programy nieodpowiadające potrzebom, raczej umiera z głodu!
Kolęd więcej nie przyjmuj.

Data: 2016-08-24 23:37:29
Autor: Animka
mATX i3 + fdd
[...]

O tak. Programik pod Dos-em jest bardzo wymowny.
Na szczęście póżniej robili mi programy pod Windows.
Owszem, zwłaszcza to niebieskie tło daje dużo do myślenia ;)

O tak :D

--
  animka

Data: 2016-09-11 18:03:08
Autor: Podmiot liryczny
mATX i3 + fdd
W dniu 23.08.2016 o 00:17, Animka pisze:

> Może do podstawówki nawet nie chodził.

A może chodził? Może ma nawet dyplom wyższej uczelni a nie jakiś wydruk w "jakimś gotowym programiku w niebieskim tle, nie w windowsie?"

> Teraz informatyka jest już chyba
> od I klas szkoły podstawowej czego ja nie mogłam uświadczyć.

Przepraszam, nie ma oczywiście w tym żadnej złośliwości, ale pozwól, że dopytam, bo nie wynika to z szyku zdania a lubię czytać z tak zwanym zrozumieniem: nie mogłaś uświadczyć informatyki w pierwszej klasie z powodu wieku czy np. nieobecności czy niezaliczenia?

>  Dopiero w pracy, w ministerstwie uczyli nas wszystkich obsługi
> komputera i programów.

Od czasu powstania wszelkiej maści ministerstw nie jest żadną tajemnicą, że do pracy tam nie jest potrzebne żadne wykształcenie, nawet podstawowe. Wystarczą mocne plecy, rentgen pośladków ew. jakiś tam dyplom;)

> Ja co prawda miałam już dyplom, ale z obsługi systemu
> finansowo-księgowego na jakimś gotowym programiku w niebieskim tle,nie
> w Windowsie.

Już dobrze, dobrze już...
Postaraj się nie traktować mojego komentarza jako krytyki a tylko jako przejaw specyficznego poczucia humoru. Potrafisz?

LP

PS
Dam orzechy za dolary (i dyplom z niebieskim paskiem) jeśli ktoś z tej wypowiedzi wytnie cytat, połączy go z pewną (śpiewającą) poetką i wyśle na mój (nieisteniejacy) adres. Najlepiej na dyskietce 5,25.
Myślę, że nawet pierwszoklasista da radę;)

Data: 2016-09-11 23:00:30
Autor: Animka
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-09-11 o 18:03, Podmiot liryczny pisze:
> [...]

Przepraszam, nie ma oczywiście w tym żadnej złośliwości, ale pozwól, że dopytam, bo nie wynika to z szyku zdania a lubię czytać z tak zwanym zrozumieniem: nie mogłaś uświadczyć informatyki w pierwszej klasie z powodu wieku czy np. nieobecności czy niezaliczenia?

Jak poszlam do I klasy szkoly podstawowej to pisało się najpierw stalówką (kaligrafia), dopiero później długopisem.
Teraz dzieciaki dostają tablety z rysikami i na tym piszą. Może nie we wszystkich podstawówkach, ale jednak taki sposób w szkołach ustalili.

--
animka

Data: 2016-09-12 09:51:08
Autor: Podmiot Liryczny
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-09-11 o 23:00, Animka pisze:

[...]

Bardzo mi żal tych dzieciaków, bo jak z tabletu zrobić kulkę, umaczać w atramencie i wystrzelić za pomocą giętkiej końcówki w obiekt zainteresowania w platonicznym geście uniesienia?

A potem się dziwią, że notujemy taki drastyczny spadek narodzin...

--
LP PL

Data: 2016-09-12 16:17:05
Autor: ąćęłńóśźż
mATX i3 + fdd
Gupi jesteś ;-)
To, co kiedyś nie przechodziło przez gardło, teraz przechodzi przez sms ;-)
Widze w parku parki, co rozmawiaja ze sobą wpatrzone kazde w swój ekran ;-)
A warkocze niemodne ;-)

-- -- -

Data: 2016-09-13 09:44:12
Autor: Podmiot Liryczny
mATX i3 + fdd
W dniu 2016-09-12 o 16:17,  ąćęłńóśźż pisze:
[...]

Sam jesteś gupi/gupa!

Parki w parku z pomocą telefonów,

nie szukają kontaktu z partnerem...

Szukają pokemonów!

LP

Data: 2016-09-12 10:26:14
Autor: Nathan
mATX i3 + fdd
[...]

Coraz mocniej utwierdzam się w przekonaniu, że on w ZUSie pracuje

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

mATX i3 + fdd